RO EN
Košík je prázdný

USG: Perspective de revigorare a pietei de profil

Concernul nord-american USG Corporation - SUA, specializat in productia/comercializarea de materiale de constructii de inalta performanta, a raportat, pentru trimestrul al doilea din actualul exercitiu financiar, o cifra de afaceri in crestere cu 8%, vanzarile depasind pragul de 825 de milioane USD. La randul sau, profitul operational a ajuns la 31 milioane USD, fata de 21 milioane USD, cat era in urma cu un an. Conducerea companiei a subliniat, cu prilejul conferintei prilejuite de anuntarea rezultatelor, ca este importanta majorarea veniturilor, prin aceasta asigurandu-se o stabilitate deosebita a companiei. Un alt eveniment important care a avut loc in perioada analizata a fost reprezentat de realizarea unui joint venture ce permite comercializarea placilor de gips-carton marca Sheetrock pe piata din India. Astfel, a fost atins obiectivul de diversificare a surselor de castig pentru companie. In continuare, se intentioneaza adoptarea unor masuri rapide impreuna cu partenerul Zawawi Group, din Oman, in vederea stabilirii unei baze de fabricatie in aceasta regiune. Expertii USG considera ca performantele raportate sunt acceptabile, avand in vedere nivelul scazut al cererii. In ultima perioada, au inceput sa apara semne de revigorare pe principalele piete in care compania deruleaza operatiuni comerciale, ceea ce justifica optimismul prognozei, fara a se pierde insa din vedere obligativitatea implementarii in continuare a masurilor de reducere a costurilor si de imbunatatire a profitabilitatii. Informatii suplimentare, la www.usg.com   
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter