RO EN
Košík je prázdný

URSA va importa vata minerala alba, realizata cu noua tehnologie PureOne, din 2019

Noile produse din vata minerala alba, lansate in vara acestui an de grupul Ursa sub marca Ursa ReFloc si fabricate cu tehnologia PureOne, revolutionara pe piata izolatiilor, vor fi disponibile la nivel local incepand cu anul 2019, in portofoliul Ursa Romania. Sistemele sunt produse la fabrica din Pla de Santa María, Tarragona - Spania, atat in varianta sub forma de fulgi, cat si de saltea de vata minerala, toate fiind complet reciclabile.
"Constructia si implementarea noii linii de productie a durat 13 luni, iar acest eveniment marcheaza inceputul unei noi etape in dezvoltarea companiei. Ursa devine, astfel, una dintre primele companii din Europa care investeste in inovatie si dezvoltarea de produse. Vata minerala alba sub forma de fulgi, Ursa ReFloc cu tehnologie PureOne, este un produs care se aplica prin pulverizare. Vata minerala alba fulgi are performanta termica si acustica ridicata, garantate pe intreaga durata de viata a constructiei, daca montajul este realizat corect. Putem spune ca este una dintre cele mai bune izolatii existente pe piata la nivel global, in acest moment", a precizat Sorin Pana, directorul general al companiei Ursa Romania.
In 2017, compania Ursa a fost preluata de grupul Xella, dar a continuat sa functioneze ca divizie separata sub umbrela Xella, completand portofoliul de produse aflat sub egida companiei germane. Cele trei marci de vata minerala livrate de grup (Ursa Glasswool, Ursa Terra si Ursa PureOne) sunt produse in fabricile din Spania, Franta, Belgia, Germania, Slovenia, Polonia si Rusia, in timp ce izolatiile din polistiren extrudat (Ursa XPS) sunt fabricate in unitatile din Germania, Franta, Spania, Italia si Rusia.
La nivel national, Ursa este activa de 24 de ani, comercializand vata minerala Ursa Glasswool si Ursa Terra, fabricata in Slovenia si Rusia. Ursa deruleaza in Romania afaceri anuale de 6 milioane de euro, pe o piata aflata pe un trend usor ascendent in ultimii ani.
 
Inovatie permanenta si produse prietenoase cu mediul
Cele mai noi produse dezvoltate si livrate la nivel international de grupul Ursa sunt importate rapid si pe piata locala, de Ursa Romania. In aceasta categorie se incadreaza produsele marcate cu sigla BiOnic, atat din gama Ursa Glasswool, cat si Ursa Terra, aflate deja in portofoliul Ursa Romania. 
"Anul trecut, grupul Ursa a lansat noua tehnologie Ursa BiOnic, o noua abordare ce aduce pe piata materialelor de izolatii produse mai performante decat cele comercializate pana acum. Ursa BiOnic este o tehnologie care ofera produselor durabilitate, pentru conceperea noilor materiale fiind realizata, practic, o simbioza intre componentele organice si liantul biologic utilizat, un amestec de substante organice de origine vegetala. Datorita performantelor de inalta calitate, produsele au primit certificatele internationale Blue Angel, EUCEB, RAL si EPD", explica Sorin Pana. 
In aceeasi directie ecologica si sustenabila, in 2018 grupul Ursa a lansat campania "URSA Goes Green", prin care s-a decis, inca de la inceputul anului, comunicarea publica a cotei de reducere a emisiilor de CO2 obtinuta prin produsele nou-vandute. Informatii actualizate sunt disponibile in permanenta, in timp real, pe site-ul companiei (www.ursa.ro). De asemenea, grupul a investit si in refacerea ambalajelor, produsele performante fiind livrate in ambalaje verzi, iar cele economice, in ambalaje pe fond alb.
***
URSA are o experienta de peste 60 de ani in domeniul sistemelor si materialelor pentru izolatii. Cu peste 1.800 de angajati in 13 unitati de productie si 40 de filiale locale, compania este prezenta in Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord si inregistreaza o cifra de afaceri de peste 450 de milioane de euro anual.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter