RO EN
Košík je prázdný

URALITA: Stabilizare a vanzarilor pe pietele din estul Europei

Vanzarile raportate de producatorul spaniol de materiale pentru constructii Uralita, reprezentat la nivel local prin subsidiara Ursa Romania, s-au redus cu 8% in 2012 comparativ cu cele 12 luni anterioare, pana la 621 milioane de euro. Totusi, pe pietele din afara Spaniei holdingul a raportat o crestere cu 2% a afacerilor anuale, acestea avand o pondere de 76% din incasarile totale ale grupului. In Romania, conform celor mai recente date financiare disponibile pe portalul Ministerului Finantelor Publice, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 5,5 milioane de euro (in 2011). Uralita este prezenta pe piata locala a materialelor de constructii de la inceputul anilor '90 prin divizia de izolatii, comercializand la nivel national vata minerala marcile Ursa Glasswool si Ursa Terra pentru toate tipurile de aplicatii destinate cladirilor rezidentiale si nerezidentiale aflate in executie sau renovare. Incepand din luna aprilie 2012, compania este membra a Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Vata Minerala din Romania (APIVMR), alaturi de celelalte grupuri cu activitati similare. Vanzarile subsidiarei autohtone sunt incluse in raportul pentru Europa de Est si Federatia Rusa, regiune ce a inregistrat cele mai bune rezultate din cadrul grupului, respectiv o crestere cu 4% fata de nivelul din 2011, pana la 167,5 milioane de euro (avand o pondere de 27% din total). "Vanzarile din zona s-au mentinut la un nivel optim, insa cu diferente foarte mari intre tari. Cele mai semnificative cresteri au fost consemnate, astfel, in Polonia (in special in prima jumatate a anului trecut) si in Federatia Rusa (preponderent in a doua parte a lui 2012, ca urmare a finalizarii perioadei electorale)", se arata in raportul financiar anual al Uralita. Din punct de vedere structural, cea mai profitabila divizie din cadrul grupului s-a mentinut cea de gips-carton si sisteme de izolatii (526 milioane de euro), urmata de vanzarile de tigle pentru acoperisuri (36 milioane de euro) si tubulatura (59 milioane de euro). Pentru anul in curs, managerii companiei estimeaza o usoara revigorare a vanzarilor comparativ cu nivelul din 2012. Informatii suplimentare, la www.uralita.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter