RO EN
Košík je prázdný

URALITA: Stabilizare a cererii de materiale pentru izolatii

Grupul spaniol Uralita, cu activitati in productia de materiale pentru constructii (sisteme de izolare, gips, tigle pentru acoperisuri, tevi etc.), a consemnat o reducere cu 16% a activitatii din primele trei luni ale anului in curs (fata de perioada corespunzatoare din 2009), din cauza prelungirii sezonului rece si a continuarii recesiunii din domeniu. Astfel, in intervalul ianuarie - martie 2010, holdingul a inregistrat venituri totale de 151 milioane de euro. "Segmentul de izolatii a consemnat cel mai ponderat declin (-7%), ca urmare a impactului implementarii programelor guvernamentale de reabilitare termica in toate tarile unde suntem prezenti. Estimarile pentru perioada urmatoare sunt pozitive, avand in vedere faptul ca s-a observat o evolutie lunara optima a cererii, respectiv: ianuarie (-23%), februarie (-18%) si martie (-8%)", se specifica in raportul financiar al grupului. Din punct de vedere geografic, cea mai semnificativa diminuare din intervalul analizat a fost raportata in Spania (-22%), in timp ce afacerile internationale au scazut cu 12%. In ceea ce priveste celelalte divizii de produse din portofoliul Uralita, vanzarile de gips au consemnat o scadere de 18%, cele de tubulatura s-au depreciat cu 36%, in timp ce afacerile cu tigla pentru acoperisuri s-au contractat cu 32%, din cauza dependentei de constructiile rezidentiale.
Concernul Uralita desfasoara activitati si pe piata autohtona a constructiilor, prin subsidiara Ursa Romania, comercializand materiale pentru izolatii. Informatii suplimentare, la www.uralita.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter