RO EN
Košík je prázdný

RECTICEL: Crestere a vanzarilor de spume flexibile si sisteme izolatoare

Grupul Recticel (din Belgia), companie ce are in portofoliu si productia /comercializarea materialelor izolatoare pentru constructii, a realizat, in primele sase luni ale acestui an, vanzari de 670,4 milioane de euro, in crestere cu 6% fata de nivelul anuntat pentru perioada similara din 2009. Divizia de spume flexibile, cea mai productiva din cadrul grupului (cu un aport de aproximativ 50% la cifra de afaceri), a consemnat o majorare de 7,4% a incasarilor, pana la 298,7 milioane de euro. Rezultatele s-au datorat, in special, sporirii cererii de materiale utilizate in domeniul tehnic, ca urmare a revenirii pietei constructiilor industriale. In ceea ce priveste veniturile departamentului de sisteme pentru izolatii, acestea au insumat, in perioada analizata, 88,4 milioane de euro (+10,7%), intrucat s-a profitat, pentru al treilea trimestru consecutiv, de beneficiile programelor nationale de reabilitare termica a cladirilor. Vanzarile diviziei s-au consolidat lunar incepand din martie a.c., iar in perioada urmatoare este asteptata o noua majorare a comenzilor de produse izolatoare, datorita necesitatii implementarii standardelor europene referitoare la eficientizarea consumului de energie.Pentru 2010, reprezentantii companiei estimeaza o mentinere a veniturilor operationale la nivelul celor din 2009, pe fondul reducerii substantiale a datoriilor nete. Concernul este reprezentat pe piata autohtona a constructiilor de Eurofoam Romania, cu sediul in Sibiu. Informatii suplimentare, la www.recticel.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter