RO EN
Košík je prázdný

LASSELSBERGER: Peste 50% din vanzari, in sudul si estul tarii

Lasselsberger SA, producator autohton de placi ceramice marca Cesarom, a anuntat cresterea vanzarilor cu 5% in Moldova si cu 3% in Muntenia, in ultimii doi ani. Astfel, in prezent, in cele doua regiuni se desfasoara 50% din afacerile companiei, respectiv 21% in Moldova si 29% in Muntenia. Reprezentantii furnizorului estimeaza ca tendintele de crestere a cotelor de piata se vor mentine si in viitor, atat in ceea ce priveste volumul cat si valoarea, ponderea acestora urmand sa se majoreze cu aproximativ 5% pana in 2013. "Vanzarile din Moldova vor spori cu 3%, in timp ce in Muntenia, majorarea va fi de 2%. In acest moment, Transilvania detine 27% din cota de vanzari, in timp ce Oltenia, Banatul si Dobrogea au impreuna o pondere de 23%. In Oltenia avem o retea de distributie dezvoltata si o cota mare de piata, insa din cauza dimensiunii reduse a zonei, din punct de vedere cantitativ si valoric vanzarile sunt mai mici", a declarat Eduard Macarescu, directorul comercial al Cesarom.
In ceea ce priveste particularitatile de achizitie, oficialii producatorului au remarcat o preferinta a clientilor din Moldova pentru gresia si faianta de culoare albastra, rosie sau portocalie, in timp ce beneficiarii din regiunile Olteniei si Ardealului aleg bordo, respectiv maro si bej. Totodata, daca in majoritatea regiunilor din Romania ponderea colectiilor clasice si a celor moderne este aproximativ egala in momentul achizitiei, in Ardeal s-a observat o preferinta spre gamele clasice, care reprezinta 70% din vanzari.
Pentru anul in curs, Cesarom estimeaza cresterea cu 10% a cifrei de afaceri, la 38,5 milioane de euro, pe fondul majorarii cotei de piata si al declinului raportat de producatorii / importatorii de placi ceramice din Spania. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter