RO EN
Košík je prázdný

LASSELSBERGER: Crestere cu 10% a afacerilor, pe o piata de 115 milioane de euro

Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul marcii Cesarom si principalul producator local de placi ceramice, a finalizat cu succes procedurile de mutare a intregii activitati in Cluj-Napoca si mizeaza pe o crestere cu 10% a afacerilor din 2014, la 33 milioane de euro. Conform datelor firmei, piata locala de gresie si faianta se situa la circa 115 milioane de euro la finele lui 2013, dupa o scadere de 5% fata de nivelul din 2012. Din punct de vedere cantitativ, in domeniu s-au comercializat, anul trecut, 23 milioane mp de placi ceramice (-8%). Activitatea Lasselsberger Ceramics Romania se va derula preponderent prin intermediul Sanex SA. "In 2013 am decis ca intreaga activitate operationala, pe langa cea de productie, sa fie concentrata in cadrul Sanex SA - Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la inceputul acestui an", a declarat Sergiu Apolzan, directorul de vanzari si marketing al companiei. Managerul a precizat ca evolutia vanzarilor se va datora atat noilor colectii de placi ceramice lansate, cat si unei cresteri usoare a exporturilor pe pietele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria si Bulgaria. Pentru anul in curs, conducerea Lasselsberger Ceramics Romania si-a planificat investitii importante in modernizarea liniilor tehnologice, optimizarea costurilor, precum si diversificarea productiei atat din punct de vedere dimensional, cat si al designului si culorilor. Placile ceramice produse in fabrica Sanex SA sunt distribuite la nivel national prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente in peste 1.000 de puncte de vanzare, inclusiv in toate magazinele de tip Do-It-Yourself. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter