RO EN
Košík je prázdný

Kuma Romania si-a diversificat portofoliul cu marca Nordline

Kuma Romania, din localitatea Banesti (judetul Prahova), a inclus - recent – in oferta mobilierul modular pentru baie si bucatarie, marca inregistrata Nordline. "Produsul este disponibil in trei variante (modern, clasic sau rustic) si este destinat segmentelor mediu si inalt. Fiind la inceput de drum, pentru moment, eforturile noastre se concentreaza in gasirea de distribuitori cu spatii de expunere atat pentru bucatarii, cat si pentru bai.
Avand in vedere contextul economic actual, includerea noului brand in portofoliul propriu ne da posibilitatea de a mentine rezultatele financiare lunare conform bugetului. Consideram ca segmentul specific activitatii pe care o desfasuram va consemna, in 2009, o descrestere de aproximativ 30%, din cauza stagnarii sectoarelor rezidential si hotelier, a proiectelor dedicate mall-urilor si spatiilor de birouri, carora li se adreseaza conceptul Kuma Proiect", a declarat Camelia Olesen, director executiv al companiei. Firma a inregistrat, in 2008, o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro, iar pentru anul curent este preconizat un nivel similar al vanzarilor.
***
Infiintata in anul 1998, societatea Kuma Romania are ca principal domeniu de activitate producerea de lavoare pentru baie – marca inregistrata Kuma, concepte pentru bucatarii (care inseamna suprafete continue intre chiuveta de bucatarie si blat), mese pentru baruri/restaurante, realizate din materiale naturale (marmura, granit, mozaic, graphalit, pietre semipretioase), intr-o gama diversa de modele si culori. Informatii suplimentare, la www.kumaromania.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter