RO EN
Košík je prázdný

Kober continua optimizarea structurii organizatorice

In primele noua luni ale anului in curs, compania Kober a inregistrat o scadere cuprinsa intre 5% si 8% a cifrei de afaceri fata de intervalul similar din 2008, si estimeaza o diminuare de pana la 10% la nivelul lui 2009. “In primul semestru din 2010 preconizam o continuare a scaderii consumului, pe fondul lipsei lichiditatilor pentru continuarea investitiilor in proiecte imobiliare noi si al reducerii puterii de cumparare a consumatorului casnic, ca urmare a cresterii somajului si a preturilor produselor si serviciilor de baza. Prudenta va continua sa fie cuvantul de ordine, cel putin pentru prima parte a anului urmator atat pentru producatori, cat si pentru distribuitorii si comerciantii care isi reduc comenzile, din cauza scaderii vanzarilor proprii si escaladarii riscului de neincasare a creantelor”, a declarat Aurel KOber, presedinte al firmei. Instabilitatea politica duce la prelungirea crizei in Romania si la intarzierea aparitiei semnelor de redresare economica. “O alta problema este reprezentata de intarzierile la achitarea debitelor, ca urmare a falimentului unor firme de constructii sau comercianti de profil, fenomen ce se accentueaza odata cu lipsa rulajului la incheierea sezonului. Totodata, politicile protectioniste aplicate de catre statele membre UE, unde se realiza exportul produselor care necesita vopsele industriale (marine si pentru confectii metalice) reprezinta o alta dificultate cu care ne confruntam”, a precizat reprezentantul firmei. Strategia de dezvoltare a companiei pentru intervalul urmator vizeaza continuarea optimizarii structurii organizatorice, prin gestionarea atenta a nivelului stocurilor si a aprovizionarii cu materii prime, precum si finalizarea investitiei din Savinesti si modernizarea fabricii din Turturesti. De asemenea, pentru 2010, societatea are in vedere lansarea produselor cu formule ce se incadreaza in limitele stabilite de legislatia Uniunii Europene. Informatii suplimentare, la www.kober.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter