RO EN
Košík je prázdný

KINGSPAN: Majorari substantiale ale incasarilor ca urmare a achizitiilor

Liderul global in solutii de inalta performanta din domeniul izolarii si anvelopelor pentru constructii Kingspan a anuntat rezultatele financiare aferente primelor sase luni ale anului fiscal in curs. Astfel, in semestrul intai din 2015, vanzarile au sporit cu 39%, pana la nivelul de 1,24 miliarde euro, achizitiile recente contribuind cu 22% la ajustarea pozitiva a rezultatelor si cu 31% la imbunatatirea profitului. Pe segmentul de panouri termoizolante de tip sandwich, incasarile s-au majorat cu 43%, atingand 753 milioane de euro, ceea ce reflecta o dezvoltare organica optima pe pietele-cheie, precum si impactul pozitiv exercitat de noile divizii Joris Ide si Vicwest. In ceea ce priveste placile de izolare, livrarile au totalizat 319 milioane de euro, corespunzatoare unui avans de 44%, care a fost generat mai ales de imbunatatirea cererii din Europa de Vest. Conducerea grupului apreciaza startul bun din 2015, care a fost asigurat inclusiv de reducerea gradului de incertitudine la nivel comunitar. In Romania, cifra de afaceri a subsidiarei locale a fost de 22,3 milioane de euro, in crestere cu 29,6% fata de exercitiul financiar precedent. Dintre proiectele reprezentative la care au fost folosite sisteme performante de izolare promovate sub brandul Kingspan pot fi amintite centrele comerciale Napoca Center, Galeria Arad, showroom-uri Opel, Volkswagen, Peugeot-Fiat, Mercedes Benz, centrele logistice Farmexpert, Vadis Prod, Euroministorage, sediul Aido, Mega Image Chiajna etc. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter