RO EN
Košík je prázdný

KEMIRA: Incasari in crestere cu 3% in ultima parte din 2012

Grupul Kemira - Finlanda, ce incorporeaza activitatea companiei Tikkurila, specializata in productia de lacuri si vopsele, a anuntat, pentru trimestrul al patrulea din 2012, o majorare de 3% a vanzarilor, pana la nivelul de 558,5 milioane de euro. La nivelul intregului an fiscal, incasarile au insumat 2,24 miliarde euro, veniturile operationale scazand cu 2%, pana la 154,1 milioane de euro. De asemenea, marja aferenta a suferit o corectie negativa de la 7,1% la 6,9%. Oficialii holdingului au subliniat faptul ca, in pofida initiativelor de restructurare care sunt in curs de implementare, s-a reusit ca, in ultima parte a exercitiului financiar precedent, cifra de afaceri si profitul sa fie mentinute la cotele raportate in 2011, fiind astfel atinse tintele pentru 2012. Aceasta constituie o realizare care alimenteaza optimismul managementului Kemira, mai ales ca performantele respective au fost obtinute in cadrul unor piete in stagnare. In perioada urmatoare, atentia va fi focalizata pe imbunatatirea profitabilitatii si pe cresterea fluxului liber de capital. Va fi mentinuta, de asemenea, optiunea de a aloca fonduri pentru sustinerea activitatii de management calitativ si cantitativ al apei. In ceea ce priveste obiectivele pe termen scurt sunt reprezentate de obtinerea unor cresteri anuale de 3% pe pietele statelor puternic industrializate si de 7% in regiunile aflate in curs de dezvoltare. In acelasi timp, este vizata obtinerea unei rate a profitului de minimum 10%. Informatii suplimentare, la www.kemira.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter