Producatorul de materiale termoizolatoare Izocam Ticaret ve Sanayi AS (din Turcia) a raportat, in primele sase luni ale anului curent, o cifra de afaceri de 132,14 milioane de lire turcesti - TRY (echivalentul a 51,5 milioane de euro), in crestere cu 13,9% fata de aceeasi perioada din 2010 (cand s-au consemnat 116 milioane TRY). Activitatile grupului includ fabricarea si comercializarea unei game diverse de materiale specifice, precum: vata minerala de sticla/ bazaltica, polistiren extrudat, panouri termoizolante, elemente de compartimentare etc. Rezultatele din intervalul analizat au fost influentate, in principal, de stabilizarea pietelor financiare la nivel international. Din punct de vedere al zonelor preponderente de livrare, cele mai importante vanzari au fost consemnate in Turcia, respectiv 117,16 milioane TRY (45,7 milioane de euro), in timp ce exporturile au insumat 22,9 milioane TRY (8,93 milioane de euro). Izocam este membra a grupului Koc, cel mai mare concern din Turcia, care coordoneaza activitatea a 108 societati. Produsele Izocam sunt importate in Romania de firmele Swisspor (din Ploiesti), Kronmat (Brasov), Midart si Eurotabros, din Bucuresti. Informatii suplimentare, la www.izocam.com.tr
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.