RO EN
Košík je prázdný

GENERAL MEMBRANE: Crestere anuala de peste 50% a vanzarilor

Conducerea firmei General Membrane - Buzau, specializata in productia de sisteme pentru hidroizolare, fotovoltaice si cementoase cu diverse utilizari in sectorul constructiilor, estimeaza o stagnare a pietei locale de membrane hidroizolatoare, in contextul in care au fost finalizate o serie de proiecte incepute in 2012 si au fost initiate aproximativ tot atatea lucrari. Societatea este filiala locala a grupului italian General Membrane SpA, ce distribuie sisteme specializate in peste 60 de tari. Compania este prezenta pe plan local din anul 1997 si are o fabrica la Buzau, realizata in urma unei investitii de 11 milioane de euro, cu o capacitate de 12 milioane de metri patrati pe an. De asemenea, firma beneficiaza si de un laborator propriu, complet echipat conform celor mai exigente standarde in vigoare. Potrivit portalului Ministerului Finantelor Publice, anul trecut General Membrane a realizat o cifra de afaceri de 36,7 milioane de lei, in crestere cu peste 50% fata de nivelul din 2011.
Interviu cu Mirabela Zaharia, director de marketing al companiei General Membrane.
 
- Ce evolutie credeti ca va avea piata membranelor hidroizolatoare in acest an?
- Piata incepe sa se orienteze treptat catre produse calitative, lucru imbucurator avand in vedere faptul ca promovam in special sisteme din aceasta categorie. Toate lucrarile, indiferent de anvergura, sunt importante pentru noi, pentru ca o membrana impermeabilizanta de calitate asigura protectia in timp a proiectelor partenerilor nostri. Oferim solutii personalizate in functie de fiecare obiectiv in parte. Membranele APAO (polialfaolefinice), din gama premium, se regasesc deja in topul preferintelor clientilor, datorita carateristicilor de rezistenta la temperaturi ridicate si unei extraordinare flexibilitati «la rece».
 
- Din ce regiuni provin cele mai importante comenzi si pentru ce tipuri de proiecte?
- Zona municipiului Bucuresti ramane, in continuare, regiunea cea mai activa pe piata marilor proiecte, dar o crestere semnificativa observam si in Dobrogea si Transilvania. Avem multe lucrari de referinta, precum pasajul Basarab sau alte proiecte mari de infrastructura, cum ar Autostrada Soarelui, reabilitarea DN 79 pe tronsonul Arad-Oradea, Autostrada Deva-Orastie sau soseaua ocolitoare a municipiului Constanta. Produsele care se realizeaza zilnic prin intermediul liniei instalate la Buzau sunt membranele hidroizolatoare pe baza de bitum modificat cu elasto-plastomeri si polimeri polialfaolefinici, armate cu insertii din impaslitura de fibra de sticla sau din netesut de poliester si acoperite cu materiale de protectie ca folii de polietilena, nisip, ardezie colorata sau folie de polietilena aluminizata.
 
- De unde provin materiile prime utilizate in productie?
- Specialistii General Membrane realizeaza o selectie riguroasa a furnizorilor de materii prime, optand pentru variantele ce beneficiaza de un raport calitate-pret optim. Mai mult, pentru a oferi intregul sistem de izolatie si hidroizolatie, am inclus in catalog o gama variata de produse complementare si accesorii. Am adaugat servicii de consultanta pentru a identifica rapid cea mai eficienta solutie adecvata fiecarui proiect in parte. Distributia se realizeaza prin reprezentanti zonali de vanzari ai companiei. Oferta de produse disponibila pe piata include membrane de hidroizolatii si impermeabilizante (APAO, SBS, APP), membrane pentru aplicatii speciale (poduri, lucrari hidro, gradini, acoperisuri «verzi», bariere de vapori /radon, cu dubla armare, membrane cu sistemul CUT Fire, precum si alte sisteme auto- si termo-adezive.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter