RO EN
Košík je prázdný

CELCO: Crestere cantitativa de 20% a vanzarilor de adezivi si mortare

Vanzarile de adezivi realizate de producatorul de materiale pentru constructii Celco SA au crescut, in 2016, cu 20% din punct de vedere cantitativ si cu 13%, ca valoare, potrivit datelor companiei. Mortarul pentru lipirea si spacluirea polistirenului Celco Term DD-T3, utilizat preponderent la lucrari de termoizolare a cladirilor, s-a aflat in topul vanzarilor diviziei de adezivi si mortare a companiei, inregistrand o crestere de 40% a cantitatilor comercializate in anul trecut, fata de 2015.
"Pe masura ce am dezvoltat noi produse, piata le-a testat si a apreciat calitatea si comportamentul in timp al acestora. Desi suntem cunoscuti mai ales ca producatori de BCA, am reusit sa dezvoltam adezivii care sa se potriveasca cel mai bine destinatiei lor, mortarele de zidarie Celco. Datorita testarii permanente a loturilor de produse in laboratorul propriu si a faptului ca folosim materii prime de calitate, beneficiarii au garantia lucrarilor bine facute. De la un an la altul, ne-am implicat in tot mai multe campanii de marketing si promovare, iar prezenta printre meseriasi pe santiere si consultanta pe care le-am oferit-o au generat o crestere de peste 13% a cifrei de afaceri generate de volumele de adezivi vandute in 2016. Facand un mix cu produse de calitate, servicii complementare si fiind perseverenti in dezvoltarea lor continua, am reusit sa ne atingem obiectivele propuse", a explicat Niculae Dusu, presedintele Celco SA.
Domeniul principal de activitate al companiei este reprezentat de productia de BCA, Celco SA dezvoltand blocurile de zidarie exterioara din BCA de 350, 375 sau chiar 400 mm care nu au nevoie de izolare suplimentara, acestea avand o rezistenta termica foarte buna.
 
Cererea de adezivi a crescut constant in ultimii ani
Potrivit datelor companiei, adezivii si mortarele Celco s-au livrat, in 2016, pe santiere, atat in faza de ridicare a constructiei (mortare de zidarie), cat si in etapa de realizare a finisajelor (mortare de tencuiala si tinci, mortare de lipire a termosistemului si adezivi pentru placi ceramice).
Produsele Celco sunt disponibile atat in magazinele locale specializate, cat si in marile retele de bricolaj. "In cei 10 ani de activitate, fabrica de adezivi si mortare uscate a furnizat produse catre cele mai importante proiecte rezidentiale dezvoltate in Dobrogea, iar pe parcursul ultimilor trei ani, au devenit tot mai solicitate si in alte regiuni. Feedback-ul clientilor este foarte important, astfel incat putem adapta produsele in functie de cerintele acestora. In urma solicitarilor si a testelor si analizelor de laborator, am extins termenul de valabilitate de la 6 la 9 luni pentru trei dintre adezivii Celco, imbunatatind activitatea de distributie pentru aceste produse", a explicat Niculae Dusu.
***
Celco SA reuneste, sub un singur nume, capacitatile de productie a patru sectoare industriale, toate localizate in judetul Constanta: fabrica de BCA, cea de adezivi si mortare uscate, fabrica de var si cariera de piatra de calcar. Compania deruleaza afaceri anuale de peste 100 milioane de lei si, pentru 2017, si-a propus finalizarea investitiilor de modernizare si eficientizare a fluxurilor de productie la fabrica de var si in cariera proprie de exploatare a calcarului, evaluate la aproximativ doua milioane de euro.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter