RO EN
Košík je prázdný

BASF a finalizat vanzarea diviziei de acoperiri industriale catre AkzoNobel

Grupul german BASF, liderul pietei globale de produse chimice, a anuntat finalizarea procesului de vanzare a segmentului de acoperiri industriale catre AkzoNobel, grup olandez specializat in domeniul lacurilor si vopselelor. Tranzactia a inclus atat tehnologiile de fabricatie, cat si patentele si marcile detinute anterior de BASF in cadrul acestei divizii, precum si transferul fabricilor din Deeside (Marea Britanie) si Vanderbijlpark (Africa de Sud). Activele transferate in proprietatea AkzoNobel au generat vanzari totale de circa 300 milioane de euro in 2015.
Producatorul olandez si-a anuntat intentia de a prelua aceste active de la BASF in luna februarie 2016, cand reprezentantii AkzoNobel au precizat ca discutiile cu BASF fac parte dintr-un plan de crestere a valorii companiei, prin achizitii.
Conform Reuters, conducerea BASF a declarat, la finele anului 2015, ca se pregatea sa caute noi proprietari pentru companiile din cadrul grupului care se confrunta cu o presiune prea mare asupra preturilor din partea competitorilor low-cost. In ceea ce priveste valoarea tranzactiei, presa internationala a evaluat-o, atunci, la circa 500 milioane de euro.
BASF a pastrat, insa, segmentul de vopsele auto si a anuntat, recent, ca se va concentra pe dezvoltarea acestei divizii, in special pe piata din China. De asemenea, in portofoliul BASF a ramas si marca de vopsele decorative Suvinil in Brazilia.
In 2015, divizia de acoperiri din cadrul BASF a generat vanzari cumulate de 3,2 miliarde euro.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter