RO EN
Košík je prázdný

ALLIANZ TC a exportat in 2022 peste 22 milioane mc de plasa din fibra de sticla

Allianz T.C., companie cu o experienta de peste 10 ani in comercializarea de plasa din fibra de sticla pentru armare, tencuieli si accesorii, a investit in 2022 aproximativ 500.000 de euro intr-o noua linie de productie, dezvoltata in cadrul fabricii specializate pe care o detine in localitatea Darvari, din judetul Ilfov. In urma acestui proiect, capacitatea de productie de 2,2 milioane de mp/luna a companiei a crescut la 3 milioane de mp/luna. Productia si comercializarea plasei din fibra de sticla are o contributie de 60% la cifra de afaceri a firmei, diferenta revenind fabricarii accesoriilor destinate executiei tamplariei termoizolante.
Tot in 2022, Allianz T.C. a mai derulat un proiect important de investitii, care a presupus instalarea de panouri fotovoltaice, investitie in valoare de 600.000 de euro. "Proiectul este finalizat, iar in prezent purtam discutii cu furnizorul de energie pentru obtinerea documentatiei de prosumator", a declarat Alexandru Daniel Tache, directorul de vanzari al Allianz T.C.
Compania si-a propus sa incheie anul 2022 cu o cifra de afaceri in crestere fata de nivelul din 2021. "Ne dorim sa incheiem anul cu o majorare a cifrei de afaceri, chiar daca 2022 este un an atipic, cu urcusuri si coborasuri. In 2021, am inregistrat o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri, care atins nivelul de 16,5 milioane de lei", a precizat reprezentantul companiei.
Plasa din fibra de sticla fabricata de Allianz T.C. face parte din gama premium si este livrata in proportie de 90% la export, pe pietele din Turcia (principala destinatie), Bulgaria, Grecia, Italia, Franta, Spania, Germania, Austria, Slovacia, Slovenia, Lituania, Letonia si Polonia. "Obiectivul nostru pe termen lung este de a ne plasa in topul producatorilor europeni de plasa din fibra de sticla, ceea ce ne determina sa investim permanent in calitatea produselor. In prezent, lucram in proportie de 90% cu materie prima din China si adezivi din Germania, iar produsele finite sunt certificate CE, detin agrementul tehnic European (ETA-21/0927) si sunt, in acelasi timp, agrementate la nivel national. Anul acesta am livrat 22 de milioane de metri patrati de plasa din fibra de sticla la export, pe care ne-am fi dorit sa ii distribuim in Romania", a precizat Alexandru Daniel Tache.
Managerul a subliniat ca, in continuare, daca piata autohtona nu da semnale ca doreste sa se dezvolte proiecte de constructii durabile, cu produse de calitate, va continua sa se axeze pe operatiunile de export.
"Ne-am propus sa reluam o colaborare cu un producator de polistiren premium, cu care am mai lucrat in trecut, pentru a ne promova produsele. In acest moment, la nivel national, clientii romani se axeaza pe produsele cu pretul cel mai mic, motiv pentru care solutiile neconforme, provenite inclusiv din afara tarii, au castigat foarte mult teren, cadrul legislativ autohton nesanctionand practicile de concurenta neloiala. Pe pietele externe, mentalitatea este cu totul alta, produsele de calitate fiind, cu adevarat, apreciate. In continuare, ne dorim sa ne axam pe fabricarea de produse cu un grad superior de ignifugare, care sunt foarte solicitate pe pietele din Franta, Germania, Canada sau Statele Unite ale Americii. In ceea ce priveste preturile produselor comercializate, am fost nevoiti sa operam si noi majorari ale acestora, mai ales ca de la inceputul anului a trebuit sa facem fata unei cresteri de 50% la pretul energiei. In acelasi timp, continuam sa inovam, nu doar pentru a nu fi copiati, ci si pentru a fi diferiti pe piață", a mai spus Alexandru Daniel Tache.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter