Indicatorul ROS (return of sales) excluzand costurile nealocate a crescut cu 17,7% pentru grupul Akzo Nobel, iar acest progres poate fi pus pe seama managmentului performant al profitabilitatii si controlului strict al costurilor. Cantitatile comercializate in trimestrul al treilea din acest an au sporit cu 3%, pe fondul cresterii cerereii in cele mai multe regiuni. Economiile din planul cheltuielilor s-au cifrat in intervalul analizat la 49 milioane euro, din care 27 milioane de euro au reprezentat economii structurale rezultate din initiativele de transformare. Fluxul net de numerar din operatiuni curente s-a imbunatatit cu 46% si a ajuns la ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88