RO EN
Košík je prázdný

GEA GROUP: Restructurare pentru eficientizarea activitatii

Concernul GEA Group Aktiengesellschaft, din Germania, specializat in fabricatia si comercializarea de dispozitive de generare a energiei si instalatii de ventilare, a raportat pentru trimestrul al treilea din 2009 o scadere a comenzilor cu 21,4% fata de intervalul similar din 2008, volumul acestora ajungand la 962,3 milioane de euro. Pentru a evita o reducere si mai puternica a vanzarilor, conducerea executiva a grupului a optat pentru concentrarea pe solicitarile ce prezinta cel mai scazut grad de risc si cea mai mare profitabilitate.
O comparatie realizata cu situatia generala la nivel de ramura indica faptul ca declinul a fost cu mult mai scazut, gratie interesului exclusiv acordat clientilor industriali solvabili. Pentru primele 9 luni din 2009, cifra de afaceri a fost de 3,2 miliarde euro, in scadere cu aproximativ 20% fata de anul anterior. In opinia oficialilor companiei, criza economica actuala nu a fost inca depasita, cu toate ca nivelul cererii in domeniul generatoarelor de energie s-a stabilizat. In perioada urmatoare, principalul obiectiv va fi reprezentat de mentinerea profitabilitatii la un grad acceptabil. Dintre masurile luate pentru prevenirea inrautatirii situatiei actuale, se remarca reorganizarea a 5 segmente operationale si restructurarea activitatii catorva companii afiliate, actiuni care au dus la obtinerea de economii anuale in valoare de 65 de milioane de euro. Astfel, au fost create conditiile pentru o dezvoltare viitoare in conditii de maxima eficienta economica. Informatii suplimentare, la www.geagroup.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter