RO EN
Košík je prázdný

DAIKIN: Scadere a vanzarilor cu 7% in exercitiul financiar 2009 - 2010

Anul fiscal 2009 - 2010, incheiat la data de 31 martie a.c., a reprezentat pentru holdingul Daikin Industries, din Japonia, o perioada de continuare a recesiunii, in cadrul careia cifra de afaceri s-a diminuat cu aproximativ 7%, pana la nivelul de 1.202,4 miliarde yeni (13,6 miliarde USD). Recesiunea economica s-a adancit cu precadere in cea de-a doua parte a exercitiului financiar analizat, compania consemnand scaderi importante atat in ceea ce priveste vanzarile, cat si profitul. Pe plan intern, deflatia - caracterizata prin scaderea progresiva a cererii si aprecierea monedei nationale - a avut un impact puternic asupra industriilor orientate spre activitati de export. In cazul de fata, o parte importanta a productiei (64%) a fost livrata catre partenerii din Europa si China. In pofida conditiilor dificile, pe parcursul lui 2009 managementul Daikin a optat pentru orientarea spre noi segmente de afaceri, cum ar fi pompele de caldura si sistemele de producere a apei calde menajere. In acelasi timp, in Japonia au fost aplicate masuri drastice de limitare a costurilor la niveluri acceptabile si de crestere a eficientei in productie si in activitatile de marketing. Oficialii concernului au declarat ca investitiile se vor concentra, in perioada urmatoare, exclusiv pe domenii strategice, cum ar fi departamentul de cercetare-dezvoltare, celelalte programe fiind anulate sau amanate pana la finalizarea crizei. Informatii suplimentare, la www.daikin.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter