RO EN
Košík je prázdný

LEGRAND: Aproximativ 30% din vanzari, realizate in statele din zona BRIC

Legrand Group, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme electrice automate destinate utilizarii rezidentiale si industriale, a dat publicitatii rezultatele financiare corespunzatoare anului fiscal 2010. Conform informatiilor comunicate, cifra de afaceri s-a majorat cu 8,7%, pana la nivelul de 3,89 miliarde euro, iar fluxul de numerar a ajuns la nivelul de 646 milioane de euro (+16,6%). O situatie interesanta a fost consemnata in regiunile aflate in curs de dezvoltare, unde incasarile au sporit cu 24%. Din punct de vedere al structurii geografice, livrarile din Franta au insumat 919 milioane de euro, cele din Italia 591 milioane de euro, subsidiarele din restul statelor din Europa avand incasari de 758 milioane de euro. Vanzarile din SUA si Canada au totalizat 560 de milioane de euro, o treime din cifra totala de afaceri fiind realizata in regiunea BRIC (Brazilia, Federatia Rusa, India si China), la care se adauga Turcia, Mexic si Chile. Obiectivul principal, pe termen mediu, este reprezentat de majorarea medie anuala a vanzarilor cu 10%, tinta fiind tangibila prin cresterile sustinute din statele aflate in curs de dezvoltare, pentru care, in urmatorii cinci ani, se estimeaza o majorare a ponderii in afacerile companiei pana la nivelul de 50%. In aceste conditii, este de asteptat ca profitabilitatea companiei sa se imbunatateasca cu minimum 20%. Pentru 2011, se intentioneaza obtinerea unei cresteri organice de 5%. Informatii suplimentare, la www.legrand.com  
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter