RO EN
Košík je prázdný

3M raporteaza avansuri la nivelul tuturor diviziilor in primele trei luni din 2018

In trimestrul intai al anului in curs, concernul 3M a reusit un avans de 7,7% in planul vanzarilor fata de intervalul similar al exercitiului financiar anterior. Cresterea organica, dupa eliminarea impactului exercitat de cursul de schimb valurar, a fost de 2,8% si s-a consemnat la nivelul tuturor grupelor de afaceri. In aceste conditii, incasarile au ajuns la 8,3 miliarde USD, iar perspectivele pe termen scurt sunt optimiste. Managementul grupului a reiterat importanta investitiilor pentru dezvoltare care, in perioada analizata, au vizat cresterea capacitatilor de comercializare, obiectivul declarat fiind acela ca, la finele actualului an fiscal, 3M sa fie in postura de a raporta o consolidare semnificativa a rezultatelor. Analiza structurala a vanzarilor indica, pentru divizia de produse electronice si energetice, un spor de 1,7%, pana la 1,4 miliarde USD. Din punct de vedere geografic, zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) a consemnat o crestere de 13,7% - reprezentand cea mai buna performanta comerciala la nivel de grup. Activitatea departamentului de produse electronice si energetice a fost marcata de o crestere a cererii in Asia/Pacific, cu mentiunea ca o parte din aceasta majorare a fost compensata de declinul din domeniul solutiilor destinate aplicatiilor energetice. In Romania, conform celor mai recente rapoarte financiare, reprezentanta locala 3M a realizat incasari de aproape 200 milioane de lei, produsele promovate fiind livrate de la nivel national atat prin intermediul centrelor DIY, cat si prin al magazinului online propriu.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter