Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) se afla in etapa de analiza a ofertelor depuse de Metroul SA si Intergroup Engineering in vederea atribuirii contractului de achizitie publica pentru elaborarea studiilor de fezabilitate in vederea construirii de noi linii de tramvai, cu o lungime de aproximativ 15 km. Obiectivul este impartita in patru loturi, astfel:
- Lotul 1 presupune extinderea liniei de tramvai cu circa 0,9 km in Piata Unirii si va lega liniile 32 (de la poalele Dealului Mitropoliei) cu 21, spre strada Sfanta Vineri;
- Lotul 2 va face conexiunea dintre liniile de tramvai din zona de sud-est si cele din nord-est, prin extinderea cu aproximativ 10,8 km, intre Bulevardul Chisinau si strada Alexandru Anghel prin Bulevardul Nicolae Grigorescu - strada Iuliu Hatieganu - Soseaua Vitan-Barzesti - strada Sergent Ion Iriceanu - strada Turnu Magurele - strada Luica;
- Lotul 3 vizeaza prelungirea liniei de tramvai cu circa 1,4 km intre strada Gratioasa si complexul comercial Baneasa;
- Lotul 4 presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km intre bucla de intoarcere din strada Mezes si complexul comercial Colosseum.
5 noi trasee de piste pentru biciclete
PMB a atribuit, recent, contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate in ceea ce priveste realizarea a cinci trasee de piste pentru biciclete, ce vor totaliza o lungime de aproximatv 13 km. Acestea vor face legatura intre zone importante ale Capitalei, dupa cum urmeaza:
1. Bucuresti - Ploiesti (intre Aerogarii si Baneasa Shopping City), lungime de 1,5 km;
2. Piata Unirii - Mihai Bravu (3 km lungime);
3. Colentina (intre Mihai Bravu si Doamna Ghica), cu o lungime de 1,5 km;
4. Petricani (intre Doamna Ghica si Dimitrie Pompeiu), cu o lungime de 3 km;
5. Piata Alba Iulia - Piata 1 Decembrie (4 km lungime).
Documentul va fi elaborat de compania Rheinbrucke, iar durata de executie este de 150 zile calendaristice de la emiterea ordinului de incepere.