Compania de transport subteran Metrorex va aloca, in acest an, suma de 38,5 milioane de lei pentru demararea primelor etape ale proiectului Magistralei 6 (M6), ce va face legatura dintre Gara de Nord si Aeroportul Henri Coanda. Conform autoritatilor centrale, termenul-limita la care trebuie inaugurat tronsonul este stabilit in anul 2020. Fondurile alocate in acest an vor fi utilizate pentru servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica, in vederea demararii procedurilor de achizitie publica a lucrarilor de executie a structurii statiilor si tunelelor. "Finalizarea proiectului «Magistrala 6 - Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti» pana in anul 2020 este o conditie impusa de UEFA si determinata de faptul ca Romania va fi gazda pentru desfasurarea Campionatului European de Fotbal", se arata in proiectul de OUG initiat de Ministerul Transporturilor.
Pentru demararea proiectului, Metrorex a atribuit, in anul 2011, un contract in valoare de 66,6 milioane de euro asocierii Padeco - Oriental Consultants (Japonia) - Metroul SA - Seneca Group International - Systra (Franta), pentru servicii de consultanta pentru acest proiect. In 2014, Metroul SA avea deja realizate randarile pentru statiile de metrou de pe M6, catre Aeroportul Henri Coanda. Capacitatea modulelor construite va fi de 25 milioane de pasageri pe an, tronsonul urmand a avea sase statii, denumite Henri Coanda, Gara Baneasa, Pajura, Washington, Tokyo si Paris.
In 2015, Metrorex beneficiaza de un buget de circa doua miliarde euro pentru investitii.