RO EN
Košík je prázdný

FCC si WeBuild conduc asocierile ce vor electrifica CF Poieni-Alesd si Alesd-Frontiera

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA va informeaza ca au fost desemnate ofertele castigatoare la procedurile de licitatie publica pentru achizitia serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor de electrificare si modernizare a infrastructurii si suprastructurii feroviare pe sectiunile POIENI - ALESD (LOTUL 3) si ALESD - FRONTIERA(LOTUL 4),aferente obiectivului de investitii “Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor(166,2 km)ˮ, pentru cresterea vitezei de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa.
Oferta financiara depusa deAsocierea FCC CONSTRUCCION - GULERMAK - CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, cu valoarea de 2.117.167.899,08 lei, fara TVA, a fost desemnata castigatoare pentru sectiunea POIENI - ALESD (LOTUL 3), iar oferta financiara depusa deAsocierea WEBUILD SPA - IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA - SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fara TVA, a fost desemnata castigatoare pentru sectiunea ALESD - FRONTIERA Ungaria(LOTUL 4). Cele douacontracte de achizitie publica urmeaza a fi incheiate si semnate, de ambele parti, la finalul perioadei legale de contestatii.
Mentionam faptul ca, durata de implementare a fiecaruicontract este de 42 de luni pentru proiectare si executia lucrarilor, sursa de finantare fiind asigurata din Fonduri Externe Nerambursabile, prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR),componenta 4 - Transport sustenabil - Reforma 1.5 - Dezvoltarea infrastructurii feroviare si managementul traficului feroviar.
Obiectivul generalal obiectivului de investitii este electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor- Frontiera (166,2 km) pentru cresterea numarului de pasageri si a volumului de marfuri transportate, precum si indeplinirea urmatoarelor obiectivelor specifice:
- cresterea vitezei de circulatie la valori cuprinse intre 120 km/h si 160 km/h pe intregul tronson;
- modernizarea statiilor (inclusiv haltele de miscare)
- modernizarea cladirilor statiilor de calatori, inclusiv construirea de pasarele si/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, in conformitate cu standardele europene in vigoare;
- modernizarepoduri, podete, repararea sistemului de drenaj, imbunatatirea terasamentelor;
- facilitatile pentru persoanele cu dizabilitati;
- montarea de panouri fonoabsorbante si/sau solutii alternative de reducere a nivelului de zgomot;
- constructia drumurilor de intretinere de-a lungul caii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
- modernizarea instalatiilor de electrificare (25 kV) pe toata lungimea tronsonului;
- maximizarea capacitatii de tranzit;
- asigurarea interoperabilitatii prin implementarea STI, in special in ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de incarcare (C), lungimea liniilor din statii si haltele de miscare
- instalatii de centralizare electronica noi, in statii, si introducerea sistemului de siguranta ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
- modernizarea echipamentului de telecomunicatii.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter