RO EN
Košík je prázdný

SECTOR 5: Achizitie de lucrari de amenajare peisagistica de 175 milioane euro

Autoritatea contractanta Sectorul 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 820.938.812,10 lei, pentru atribuirea unui acord-cadru care vizeaza prestarea si executia unor servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si de lucrari privind amenajarea spatiilor verzi.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece aceste proiecte trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului acord-cadru, care il reprezinta proiectarea tehnica, asistenta tehnica si executia lucrarilor de amenajare a unor spatii verzi, parcuri, locuri de joaca si de agrement, peluze, scuaruri, aliniamente, gradini aferente blocurilor de locuinte etc., de pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucuresti. Potrivit anuntului, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel putin 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 8 noiembrie 2019, ora 15:00, iar acordul-cadru este impartit in cate trei loturi, care pot fi adjudecate in totalitate si de un singur ofertant. Autoritatea contractanta mai instiinteaza si ca, in cazul acestui acord-cadru, s-a stabilit o clauza suspensiva. Mai precis, procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea acordului-cadru este conditonata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea acordului-cadru facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia acordul-cadru si contractele subsecvente cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei publice vor fi asigurate prin alocarea de credite bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf cu prevederile legale. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg si sunt de acord ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura prejudiciului si indiferent daca a autoritatea contractanta a fost notificata. Ofertantii participanti la procedura accepta utilizarea conditiilor speciale precizate anterior, asumandu-si intreaga raspundere. Pentru informatii suplimentare, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter