Primaria Sectorului 3 al Capitalei a finalizat atribuirea, la data de 7 septembrie 2018, a unei serii de contracte, cu o valoare totala finala de 1.167.181.537 lei, ce vizeaza executarea lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor de locuinte din Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti pentru cresterea performantei energetice. Castigatorii loturilor sunt antreprenorii Rom Service Construct, General Management Construction Group, Bau Stark si Concelex - toti din Bucuresti. Primul lot include blocuri P+4E (inclusiv mai mici decat P+4E), lotul al doilea este format din blocuri P+8E (inclusiv mai mici decat P+8E, pana la P+4E), iar cel de-al treilea cuprinde blocuri P+10E (inclusiv mai mici pana la P+8E si mai mari decat P+10E), care vor fi reabilitate in varianta polistiren si vata minerala. Valorile initiale estimate ale contractelor au fost de 569.574.894,60 lei, 326.216.773,40 lei si 440.516.347,32 lei, pentru fiecare lot fiind primite cate noua oferte (din care trei admisibile). Conform contractelor (incheiate sub forma unor acorduri-cadru, ce vor putea fi inclusiv subcontractate), lucrarile trebuie finalizate in maximum 48 de luni de la data atribuirii, care s-a efectuat pe baza celui mai scazut pret al ofertei. Licitatia s-a finalizat in 143 de zile lucratoare ce au trecut de la termenul-limita stabilit pentru primirea ofertelor, ce a fost fixat la data de 12 februarie 2018.
Ca procedura, edilii Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti au anuntat ca „autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu primii trei ofertanti clasati in ordinea valorii ofertate. In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara prin intermediul SEAP. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare, fara afectarea clasamentului ofertantilor aflati pe locurile superioare. In cazul in care din motive tehnice exclusive legate de performantele tehnice ale SEAP nu este posibila transmiterea in forma electronica prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autoritatii contractante in forma scrisa, in plic sigilat. Atribuirea contractelor subsecvente se va face in cascada (in ordinea clasamentului rezultat in urma evaluarii ofertelor, astfel: daca primului ofertant i se atribuie un contract avand valoarea celui mai mare contract subsecvent, iar ulterior se solicita de catre autoritatea contractanta incheierea unui alt contract subsecvent de valoarea celui mai mare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului de pe primul loc prezentarea unui grafic Gantt in care se vor detalia lista activitatilor de efectuat/categoriile de lucrari, etapele contractuale, resursele umane si materiale care vor fi implicate in procesul de executie, astfel incat sa fie indeplinite obligatiile contractuale). In urma analizarii acestui grafic de catre autoritatea contractanta, se va stabili incheierea contractului subsecvent cu unul dintre cei trei ofertanti declarati castigatori”. Pentru informatii suplimentare, click aici!