RO EN
Košík je prázdný

PROLOGIS: Comertul online genereaza un nou tip de cerere pentru hale logistice

Reorientarea catre mediul online a comertului va schimba radical modul de functionare a industriei logistice si de retail, cererea de pe piata spatiilor industriale urmand a se modifica substantial, conform noilor exigente, potrivit unui studiu realizat de Prologis, lider mondial in domeniul dezvoltarii de centre industriale. "Activitatea online se afla abia la inceput si anticipam ca in viitor comertul electronic va crea o cerere noua semnificativa pentru spatiile logistice. Noile modele de indeplinire a cerintelor clientilor pun accentul pe apropierea fata de marile centre urbane, permitand un timp de livrare mai rapid, niveluri de servicii mai ridicate si o flexibilitate sporita in lantul de aprovizionare", a declarat Chris Caton, vicepresedinte in cadrul Prologis Research. In contextul in care piata globala a comertului electronic creste cu 20% pe an, pana la finele lui 2014 urmand sa depaseasca valoarea de 750 miliarde USD, aceasta va reprezenta noul motor al cererii de spatii logistice si retele de distributie. Retailul traditional va continua sa se dezvolte, insa evolutiile nu vor depasi 4% pe an. In pofida faptului ca retailul online reprezinta numai 10% din cererea de spatii logistice noi, acest procent s-a dublat in ultimii trei ani. Comportamentul consumatorilor evolueaza rapid si lanturile de aprovizionare trebuie sa se adapteze noului context. Astfel, comertul online va genera un nou model de cerere pe piata spatiilor industriale, de tipul "build-to-suit" (construite dupa cerintele specifice ale chiriasului), ceea ce va duce la o diversificare uriasa a cererii.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter