RO EN
Košík je prázdný

PROINVEST GROUP va procesa intre 20.000 si 25.000 de tone de otel in 2012

 
In pofida faptului ca isi desfasoara activitatea pe o piata care in 2011 a inregistrat o usoara crestere fata de anul precedent si in cadrul careia prognozele indica o stagnare la nivelul anului in curs si la nivelul celui viitor, societatea Proinvest Group (din localitatea Pascani, judetul Iasi) a prelucrat anul trecut circa 16.000 de tone de otel, iar pentru 2012 se estimeaza procesarea unei cantitati cuprinse intre 20.000 de tone si 25.000 de tone.
Lucian Teodor Poiana, director comercial in cadrul Proinvest Group: „In termeni valorici, cantitatile respective corespund unei cifre de afaceri de 17,74 milioane de euro in 2011, respectiv de 21 milioane de euro estimate pentru anul curent, in conditiile in care in primul semestru a.c. am produs si livrat otel prelucrat in valoare de 8,4 milioane de euro. Din experienta celor 12 ani de activitate, in primele sase luni ale anului, compania noastra realizeaza circa 35%-40% din veniturile totale stabilite in buget, ceea ce inseamna ca, in prezent, suntem in grafic in ceea ce priveste gradul de realizare a veniturilor preconizate pentru 2012. Din punct de vedere al structurii livrarilor, pietele de desfacere pe care ne-am desfasurat activitatea in 2012 au fost reprezentate de zona Moldovei (38% din livrarile totale), Transilvaniei (30%), Bucuresti-Ilfov (14%), Banat-Oltenia (10%) si Muntenia-Dobrogea (8%). Principalii clienti - colaboratori ai firmei au fost reprezentati de societatile Voestalpine Steel Service Center Romania, ArcelorMittal Construction Romania SA, Dedeman, Ambient SA, Con-Trim, Marco Reali, Das, NM Antrepriza, Trivoli Impex, Diana Decor, Raptronic, Lazar etc., carora le-am livrat produse din toata gama, de la structura metalica si profilele zincate la diferitele tipuri de tabla cutata, elemente de inchidere, sisteme de infrastructura sau acoperisuri. In intervalul urmator avem in vedere efectuarea unor investitii, resursele financiare fiind destinate constructiei unor noi spatii de productie si depozitare, achizitiei de utilaje, promovarii unor sisteme inovatoare, precum si dezvoltarii resurselor umane. In prezent, chiar faptul ca forta de munca specializata in domeniu este greu de identificat si de atras de pe piata reprezinta una dintre dificultatile care ne pot crea probleme in derularea activitatii. Alti factori ce pot ingreuna atat activitatea firmei noastre, cat si mediul de afaceri autohton sunt constituiti de accesul limitat la surse de finantare, riscul de neincasare a creantelor, fiscalitatea ridicata etc.”
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter