Ruukki Romania, ce activeaza pe piata autohtona din anul 2001 ca reprezentanta a grupului finlandez Rautaruukki Oyj, a inregistrat anul trecut o crestere de 60% a cifrei de afaceri. Potrivit datelor disponibile, societatea a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de peste 32 milioane de euro, urmand ca si in 2008 sa se pastreze un ritm similar de crestere (de peste 50% comparativ cu 2007), conform estimarilor companiei. Acelasi ritm de crestere este preconizat si pentru urmatorii trei ani. Vanzarile de profile si tigle metalice ale diviziei din tara noastra au o rata anuala de crestere de circa 60%-80%.
Compania detine o unitate de productie (in localitatea Bolintin, judetul Giurgiu) ce cuprinde trei sectii: de tabla profilata de tip tigla pentru acoperisuri si profile din tabla pentru hale industriale (finalizata in septembrie 2007); de casete structurale si structuri metalice, care va fi inaugurata in luna mai a.c.; de panouri sandwich (ce va fi deschisa in august 2008). Valoarea investitiei este de 35 milioane de euro.
Reducere a consturilor de transport
Piata de panouri sandwich este in continua crestere datorita numarului mare de proiecte logistice / industriale. "Inaugurarea fabricii ne va permite sa reducem semnificativ timpul de livrare a produselor si, implicit, a costurilor de transport, care, pentru unele categorii de produse, ajung la 10%-15%. Vom produce toate tipurile de panouri, cu vata minerala, poliuretan si polistiren expandat", a declarat Madalina Dumitru, director de marketing al firmei. Fabrica va avea o capacitate de productie de 1,2 milioane de metri liniari de profile metalice si tabla profilata de tip tigla, respectiv 2 milioane de metri patrati de panouri sandwich. Suprafata desfasurata a noului obiectiv este de 5 hectare, unitatea de productie fiind realizata pe 3 hectare."In conditiile in care se va majora cererea de pe piata locala, vom putea extinde capacitatea de productie pe care o vom avea cand va fi definitivata constructia fabricii actuale. Unitatea de productie din Romania a fost conceputa sa raspunda, in primul rand, cererii destul de ridicate de pe piata autohtona", a precizat Madalina Dumitru. In prezent, circa 50%-60% din piata de panouri sandwich, estimata la 8 milioane de metri patrati in 2007, este reprezentata de importuri din tari precum Grecia, Italia si Turcia. Informatii suplimentare, la www.ruukki.com/sites
Reducere a consturilor de transport
Piata de panouri sandwich este in continua crestere datorita numarului mare de proiecte logistice / industriale. "Inaugurarea fabricii ne va permite sa reducem semnificativ timpul de livrare a produselor si, implicit, a costurilor de transport, care, pentru unele categorii de produse, ajung la 10%-15%. Vom produce toate tipurile de panouri, cu vata minerala, poliuretan si polistiren expandat", a declarat Madalina Dumitru, director de marketing al firmei. Fabrica va avea o capacitate de productie de 1,2 milioane de metri liniari de profile metalice si tabla profilata de tip tigla, respectiv 2 milioane de metri patrati de panouri sandwich. Suprafata desfasurata a noului obiectiv este de 5 hectare, unitatea de productie fiind realizata pe 3 hectare."In conditiile in care se va majora cererea de pe piata locala, vom putea extinde capacitatea de productie pe care o vom avea cand va fi definitivata constructia fabricii actuale. Unitatea de productie din Romania a fost conceputa sa raspunda, in primul rand, cererii destul de ridicate de pe piata autohtona", a precizat Madalina Dumitru. In prezent, circa 50%-60% din piata de panouri sandwich, estimata la 8 milioane de metri patrati in 2007, este reprezentata de importuri din tari precum Grecia, Italia si Turcia. Informatii suplimentare, la www.ruukki.com/sites