Conform prognozelor actuale, conducerea grupului Kingspan este optimista in ceea ce priveste nivelul comenzilor pentru prima jumatate a anului in curs, cresterea urmand sa se manifeste mai pregnant in trimestrul al doilea a.c. Cererea pe diversele piete unde furnizorul de solutii performante de termoizolare deruleaza activitati operationale este in permanenta imbunatatire, cu toate ca tensiunile geopolitice din anumite regiuni s-ar putea sa pericliteze oarecum acest echilibru. In intervalul ianuarie - aprilie 2014, Kingspan a comunicat vanzari de 561 milioane de euro, cu 8% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. Pe segmentul de paneluri izolante, incasarile au sporit cu 16%, aceasta masura reflectand atat cresterea gradului de accesare a diverselor piete, cat si majorarea nivelului activitatii din constructii. La randul lor, vanzarile de placi de izolare au fost cu 3% mai mari fata de perioada de referinta, singurele scaderi fiind consemnate in ceea ce priveste sistemele de pardoseala. Pe piata din Romania, reprezentanta Kingspan raporteaza vanzari anuale de 11 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.