RO EN
Košík je prázdný

WIZROM integreaza in sistemul ERP solutia de management al livrarilor Postis

Wizrom Software, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori si integratori de software de business din Romania, anunta incheierea unui parteneriat privind integrarea platformei digitale Postis in propriul sistem ERP, pentru a oferi clientilor sai acces la un sistem complet de management si livrare a comenzilor online si al distributiei B2B.
Incepand din luna mai, functionalitatile Postis sunt integrate in WizPro - sistemul ERP dezvoltat de Wizrom - si, astfel, in functie de nevoile lor, clientii pot beneficia de intregul set de servicii de integrare si diversificare a solutiilor de transport si livrare, management, automatizare si optimizare a livrarilor.
Companiile de distributie, retail sau e-commerce pot beneficia de o abordare one-stop-shop, cu includerea tuturor serviciilor de care au nevoie intr-un singur contract, pe o singura factura. In prezent, Wizrom numara peste 4.250 de clienti activi - atat organizatii foarte mari, cat si intreprinderi mici si mijlocii -, din aproape toate sectoarele de activitate.
„Una dintre cele mai vechi companii de solutii software din Romania isi uneste fortele cu unul dintre cele mai inovatoare start-up-uri europene pentru a veni in sprijinul companiilor care desfasoara activitati de e-commerce si logistica. Sunt bucuros sa dau aceasta veste buna clientilor nostri, care pot beneficia de-acum incolo de o platforma unica de acces la o multitudine de servicii, prin intermediul careia pot reduce considerabil timpul si costurile aferente livrarilor”, declara Adrian Bodomoiu (foto), Director General in cadrul Wizrom Software.
Prin utilizarea solutiilor de optimizare a livrarilor ca parte a ecosistemului IT oferit de Wizrom, companiile de distributie, retail sau e-commerce beneficiaza de toate avantajele oferite de platforma Postis. Printre acestea se numara reducerea costurilor de transport cu pana la 25%, reducerea refuzurilor la livrare si a retururilor cu pana la 20%, reducerea livrarilor in afara timpului promis cu pana la 25%, cresterea eficientei operationale (depozitare, selectie, ambalare, comenzi, livrare) cu pana la 15%, reducerea sesizarilor din call center cu pana la 25%, cresterea satisfactiei clientilor cu pana la 25%, reducerea ratei de abandon in shopping cart cu pana la 20%, reducerea timpului si a costurilor de dezvoltare IT pentru diversificarea optiunilor de livrare etc.
Wizrom isi extinde astfel portofoliul de servicii oferite clientilor sai, prin integrarea in ecosistemul sau de aplicatii de business a celor mai avansate tehnologii (machine learning, inteligenta artificiala, automatizarea proceselor) disponibile pe piata, pentru optimizarea livrarilor.
Postis beneficiaza, la randul sau, de experienta acumulata de Wizrom in cei peste 24 ani de prezenta pe piata de servicii B2B si faciliteaza accesul la serviciile sale companiilor de distributie, retail si comert online ce utilizeaza suita de solutii Wizrom.
„Ne bucura tare mult parteneriatul incheiat cu Wizrom pentru ca ne ajuta sa facem inca un pas in promisiunea noastra catre piata de distributie, retail si e-commerce din Romania, aceea de a face posibila si accesibila eficienta operationala, atunci cand vorbim de livrari, pentru cat mai multe companii, mari sau mici deopotriva. Am gasit in echipa Wizrom oameni vizionari si in solutiile Wizrom tehnologii avansate pentru managementul afacerilor, de aceea credem ca impreuna, vom oferi clientilor nostri comuni o infrastructura IT performanta, completa, la cheie, gata integrata si testata, capabila sa le sustina adaptarea la contextul volatil de acum si cresterea pe termen mediu si lung”, a declarat Valerica Motoc, Head of Business Development Postis.
Clientii pot beneficia de intreg setul de solutii Postis, dintre care cele mai importante sunt: integrare/diversificare curieri si transportatori; managementul integrat, automatizarea si optimizarea livrarilor prin utilizarea tehnologiilor avansate AI pentru alegerea celei mai bune variante de transport; optimizarea experientei clientilor prin utilizarea mecanismelor de interactiune inaintea, pe parcursul si dupa livrare; control total asupra proceselor de livrare, analize, rapoarte si decizii bazate pe date prin urmarirea performantei, eficientei, experientei percepute de clienti si a cashflow-ului.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter