RO EN
Košík je prázdný

TRIMBLE: Apetitul pentru noile tehnologii genereaza o crestere de 5% a afacerilor

Compania nord-americana de tehnologie Trimble, ce livreaza in Romania sisteme de ghidare automata a utilajelor pentru constructii prin intermediul grupului Sitech, a incheiat anul 2019 cu un rulaj de 3,26 miliarde USD, dupa o crestere de 5% comparativ cu anul anterior. Potrivit raportului financiar al companiei, veniturile obtinute pe segmentul de solutii pentru cladiri si infrastructura s-au plasat la 1,25 miliarde USD (+16%), vanzarile de sisteme geospatiale au cumulat 649,4 milioane USD (+10%), iar cele ale diviziei de resurse si utilitati au ajuns la 571,4 milioane USD, dupa o crestere usoara, de numai 1%. Veniturile obtinute pe segmentul transporturilor s-au majorat, la randul lor, cu 5%, pana la 792,3 miliarde USD.
Pentru anul 2019, grupul Trimble a mai raportat un profit operational de aproape 376 milioane USD (+17%) si un rezultat net de 514,3 milioane USD (+82%).
In Romania, produsele si solutiile de digitalizare pentru santiere Trimble sunt disponibile prin intermediul companiei Sitech Romania Construction Technology, societate cu vanzari anuale de circa 3 milioane de lei in 2018, ultima perioada pentru care sunt disponibile date financiare. 
In luna noiembrie 2019, Trimble a lansat pe piata noul kit Trimble SiteVision, un sistem de realitate augmentata utilizabil in aer liber si usor de folosit, conceput pentru a rezolva cele mai complexe provocari tehnice, financiare si operationale pe santier. Solutia a fost deja comandata si in Romania, prima livrare avand loc in ianuarie 2020.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter