RO EN
Košík je prázdný

Solutia Arggo BPM Procurement, dedicata pentru gestiunea procesului de achizitii

Creata de echipa Arggo Consulting, solutia Arggo BPM Procurement ofera automatizarea si o mai mare transparenta si trasabilitate a procesului de achizitii din cadrul unei companii.
Arggo Consulting este o companie romaneasca de dezvoltare software si consultanta de business specializata atat in implementarea solutiilor Microsoft, cat si in crearea de solutii proprii cum este platforma Arggo BPM.
Platforma Arggo BPM (Business Process Management) este o solutie low-code integrata, de modelare, optimizare si gestionare cu ajutorul careia echipa Arggo Consulting, cat si clientii sai pot transforma orice flux de business intr-o aplicatie intuitiva, flexibila si scalabila.
Una dintre solutiile dezvoltate de Arggo Consulting pe baza platformei Arggo BPM este aplicatia de Arggo BPM Procurement in cadrul careia, in functie de pachetul ales, se gestioneaza fluxuri precum: cererea de achizitie (PR), comanda de achizitie (PO), licitatie electronica (e-auction, RFx), contracte, receptia produselor, three-way matching a facturilor de la furnizor (procedura de verificare automata a cantitatilor si preturilor din cele trei procese: comanda, receptie, factura). Solutia este integrata cu Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 for Finance and Operations, Microsoft Dynamics NAV sau poate fi integrata cu alt ERP existent in cadrul companiei.
Solutia ofera utilizatorilor o experienta user-friendly si este accesibila atat de pe PC, cat si de pe dispozitivele mobile. Implementarea unei astfel de solutii aduce numeroase avantaje de la obtinerea unei mai bune vizibilitati a tranzactiilor pana la o mai eficienta organizare a fluxurilor de documente. Pe langa aceste beneficii, mai putem mentiona:
- Minimizarea costurilor. Prin automatizarea fluxurilor, aplicatia reduce erorile si in cazul in care este integrata cu Dynamics 365 Business Central ofera posibilitate utilizatorului sa primeasca din sistem sugestii de achizitii la Purchase Request in functie de cel mai bun pret al furnizorului sau gestionarea discount-urilor acordate de catre furnizori in functie de volume, promotii etc, la nivel de articol si furnizor pentru a obtine cele mai bune preturi de achizitie.
- Transparenta. Urmarirea tranzactiilor va oferi o perspectiva completa asupra necesitatilor de achizitie (Purchase Request/Requisition Journal), articolelor achizitionate, receptiilor realizate sau comenzilor de achizitie plasate catre furnizori.
- Productivitate crescuta. Fiind un flux automat si integrat, departamentul de achizitii se va putea concentra pe planificare strategica si poate imbunatati relatiile cu furnizorii, mai degraba decat sa petreaca timp pentru gestionarea comenzilor si gestionarea tranzactiilor cu valori mici. Prin functionalitatea de OCR aplicata facturilor se va diminua timpul petrecut intre receptia unei facturi si solutionarea ei (aprobare spre plata sau respingere) dand in acelasi timp o imagine completa in timp real.
- Control. De la procesele de aprobare pe formulare (PR/PO) la fluxurile de lucru (Purchase to Order), totul va fi realizat intr-un mod standardizat, astfel incat sa se asigure ca nivelul corect de autorizare este aplicat fiecarei tranzactii.
Pentru solutia Procurement, compania Arggo Consulting pune la dispozitia clientilor trei pachete: Basic, Standard si Enterprise. Pachetul Enterprise are un numar nelimitat de utilizatori, iar celelalte doua pachete au un numar limitat. Indiferent de pachetul ales, clientii beneficiaza de suport oferit de echipa Arggo Consulting pentru implementare, Cloud Hosting, precum si in ceea ce priveste mentenanta infrastructurii si cea a solutiei.
Portofoliul de clienti al Arggo Consulting numara peste 150 de companii precum: Aquila, Blue Air, Automobile Bavaria, KFC, Baneasa Shopping City, Baumit, Doctor Leahu, Dedeman, Libra Bank, Klass Wagen, Redoxim, Titan Machinery, Viarom, Wilo etc.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter