RO EN
Košík je prázdný

SMARTREE: Crestere de 42% a cifrei de afaceri din prima jumatate a anului 2022

Smartree, partenerul strategic ce ofera servicii si solutii software integrate de resurse umane, anunta rezultatele financiare la finalul primului semestru, precum si principalele directii de dezvoltare pentru urmatoarea perioada a anului.
Grupul Smartree a inregistrat un profit in crestere cu 18% comparativ cu perioada similara a anului trecut, si o crestere de 42% a cifrei de afaceri, inregistrand venituri de 80,2 milioane lei.
Smartree HRTech, divizia de inovare in tehnologie pentru procesele de HR, a generat, in prima jumatate a anului 2022, o crestere de 12% a cifrei de afaceri fata de perioada similara a anului 2021, obtinand venituri totale de 9.6 mil lei.
Linia de business SaaS preluata de Smartree HRTech a inregistrat o crestere mai accelerata comparativ cu zona de externalizare de servicii de salarizare si administrare de personal. Un rol important in eficientizarea activitatilor aferente serviciilor de outsourcing si nu numai l-a avut automatizarea proceselor de business interne.
„Avand in vedere situatia dificila in care se afla din ce in ce mai multe companii care se confrunta cu deficit de personal, preconizam ca, in perioada urmatoare si pe parcursul anului 2023, cererea din partea pietei pentru servicii de outsourcing si servicii de tip SaaS va fi intr-o continua crestere, iar noi suntem gata sa o adresam,” mentioneaza Alexandra Peligrad, CEO Smartree Romania. „In plus, criza generata de conflictul din Ucraina, precum si criza energetica si nivelul ingrijorator al indicatorilor macroeconomici, cum ar fi inflatia - care a crescut intr-un ritm galopant la cel mai mare nivel din ultimii 20 de ani, au generat provocari care ne forteaza in continuare sa gasim solutii pentru a ne intari rezistenta si a ne dezvolta activitatile, in aceasta perioada caracterizata de imprevizibilitate si instabilitate”, adauga Alexandra Peligrad.
Chiar si in conditiile actuale, marcate de incertitudine, compania isi continua planurile de dezvoltare incepute, atat in ceea ce priveste parteneriatele cu alte companii ce ofera produse software complementare, cat si in efectuarea de proiecte de achizitii si investitii in companii din domeniul HR.
„In perioada urmatoare, vom lansa pe piata noul nostru modul digital, adresat tuturor angajatilor din ecosistemul unei companii, modul care va reduce foarte mult activitatile administrative si le va oferi utilizatorilor o experienta intuitiva si placuta. Toate acestea sunt actiuni tactice pe care le facem din preocuparea continua pentru digitalizare si eficientizare a proceselor de HR, dar si in sustinerea misiunii noastre de a le oferi profesionistilor din HR tehnologia care sa-i degreveze de activitatile administrative. Astfel, acestia au oportunitatea de a-si maximiza si eficientiza timpul alocat pentru dezvoltarea oamenilor si a echipelor in obtinerea de performante”, adauga Alexandra Peligrad.
Smartree Romania, divizia prin care Smartree pune la dispozitia clientilor sai angajati temporari, a inregistrat o cifra de afaceri de 70.5 milioane de lei, in crestere cu 47% raportat la perioada similara a anului 2021. In plus, numarul de angajati pe care Smartree Romania ii pune la dispozitia clientilor sai a crescut cu 22% fata de perioada similara a anului trecut - pana la 2,400 de persoane. Aceasta evolutie se datoreaza, in primul rand, cresterii efectivelor de angajati ai partenerilor companiei. Smartree Romania este o companie cu relatii de colaborare de lunga durata, bazate pe servicii de calitate oferite clientilor si pe gradul de implicare al echipei in onorarea cerintelor venite din partea acestora. Insa si cresterea numarului de clienti noi a constituit un factor important in obtinerea acestor rezultate.
In luna mai 2021, Smartree a finalizat procesul de divizare a celor doua linii mari de business, in urma caruia Smartree HRTech, compania nou infiintata, a preluat activitatea de inovare in tehnologie software si servicii de HR, in timp ce compania Smartree Romania continua activitatea de punere la dispozitie de angajati temporari, leasing de personal si servicii de recrutare.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter