RO EN
Košík je prázdný

Hootsuite Digital: 40% dintre utilizatori folosesc telefonul mobil cel putin doi ani

In Romania exista peste 26M de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte. Dar care sunt telefoanele preferate de romani si pentru ce perioada de timp le utilizeaza acestia?
Conform unui sondaj* online derulat pe website-ul Telekom Romania in perioada 10-11 martie 2021, la care au participat 9905 respondenti, brandul de telefoane mobile utilizat de majoritatea clientilor Telekom este Samsung, care a inregistrat peste jumatate din totalul optiunilor exprimate (58,5%).
Pe pozitia a doua se afla Huawei, cu un procent de 20,9%, urmat de Apple cu 9,7% dintre preferinte si Xiaomi cu 4,2% voturi.
La categoria „Alte branduri de telefoane utilizate”, care a inregistrat un procent de 6,7%, clientii Telekom au indicat Nokia, Motorola, Oppo, HTC, LG, Allview, Asus, iHunt, Sony, Alcatel, Lenovo.
Cand vine vorba de perioada de utilizare a dispozitivelor mobile, peste 40% dintre respondenti au precizat ca detin actualul telefon de doi ani sau mai mult. Frecventa cu care apar noi modele de telefoane, atractivitatea noilor functionalitati, dar si ofertele producatorilor si operatorilor ar putea fi principalii factori care stau la baza deciziei de a achizitiona un nou dispozitiv.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter