Cu ocazia targului international de utilaje pentru constructii Bauma 2010, desfasurat in cadrul centrului expozitional din Munchen in perioada 19 - 25 aprilie a.c., compania Komatsu pregateste lansarea pe piata a unui nou excavator pentru demolari seria PC290LC/NLC-8 HRD, precum si a buldozerului de 21 de tone D65WX-16. Echipamentul PC290LC/NLC-8 HRD cantareste 40 tone, fiind cel mai mic model din aceasta gama de utilaje. Inaltimea de lucru este de 18,3 m, recomandandu-l pentru activitati de demolare a constructiilor cu doua, trei sau patru niveluri. Avand in vedere dimensiunile sale compacte si masa relativ mica, excavatorul opereaza excelent in spatii restranse. De asemenea, modelul este foarte usor de transportat. PC290LC/NLC-8 HRD este dotat cu un sistem rapid de cuplare a bratului si cu panou de comanda ce faciliteaza actionarea si reduce timpul de schimbare a pozitiei bratului. Cabina se poate inclina la un unghi de 30 de grade, fiind certificata la nivelul II FOPS (pentru protectie in caz de cadere a obiectelor). Excavatorul este dotat cu sisteme de control proportional, fiind prevazut cu mecanism de protectie la conditii grele de lucru si cu un dispozitiv hidraulic Hydraumind, necesar coordonarii precise a operatiunilor. Puterea motorului este de 188 CP, capacitatea maxima a cupei fiind de 2,02 mc. Masa sistemelor aditionale atasate este limitata la 3 tone.
Performante maxime, cu noua lama Sigma Dozer
Noul buldozer D65WX-16 de 21 de tone este dotat cu lama tip Inpat, fiind disponibil in trei configuratii standard (EX – WX – PX). Produsul prezinta o eficienta crescuta din punct de vedere al consumului de combustibil, o productivitate sporita si o fiabilitate maxima. D65WX-16 este dotat cu o cabina moderna, cu un tren de rulare imbunatatit (cu transmisie automata) si un sistem de blocare a convertizorului de cuplu. Komatsu a imbunatatit, de asemenea, lama Sigma Dozer, in scopul cresterii adaptabilitatii si a maximizarii productivitatii. Disponibil pentru versiunile EX si WX, acest dispozitiv asigura o strapungere agresiva a solului. Atat capacitatea efectiva, cat si performantele de alunecare au fost sporite, datorita prevederii unor muchii laterale care imping materialul continuu spre zona centrala a lamei. Rezultatul consta intr-o crestere cu 15% a randamentului de lucru, comparativ cu o lama conventionala Semi U. D65-16 este dotat cu un sistem inovator de lanturi de senila, cu legaturi paralele de tip PLUS (Parallel Link Undercarriage System) cu bucse rotative combinate, in sistem dublu de etansare. Rolele de sprijin, cele de ghidare si aparatorile (de protectie) au fost reproiectate, pentru a se potrivi perfect cu noul ansamblu. Astfel, se garanteaza o durata de exploatare mai mare a trenului de rulare si costuri semnificativ mai mici de reparatie si intretinere, fata de alte sortimente disponibile pe piata. Cabina a fost reproiectata, pentru cresterea ergonomiei, sporirea sigurantei operatorului si controlul exact al functiilor utilajului. In dotarea standard este cuprins si sistemul Komtrax de monitorizare a utilajelor prin satelit. Puterea motorului este de 219 CP. In Romania, utilajele Komatsu sunt disponibile prin intermediul companei Marcom RMC '94, din localitatea Otopeni. Informatii suplimentare, la www.marcom.ro
Noul buldozer D65WX-16 de 21 de tone este dotat cu lama tip Inpat, fiind disponibil in trei configuratii standard (EX – WX – PX). Produsul prezinta o eficienta crescuta din punct de vedere al consumului de combustibil, o productivitate sporita si o fiabilitate maxima. D65WX-16 este dotat cu o cabina moderna, cu un tren de rulare imbunatatit (cu transmisie automata) si un sistem de blocare a convertizorului de cuplu. Komatsu a imbunatatit, de asemenea, lama Sigma Dozer, in scopul cresterii adaptabilitatii si a maximizarii productivitatii. Disponibil pentru versiunile EX si WX, acest dispozitiv asigura o strapungere agresiva a solului. Atat capacitatea efectiva, cat si performantele de alunecare au fost sporite, datorita prevederii unor muchii laterale care imping materialul continuu spre zona centrala a lamei. Rezultatul consta intr-o crestere cu 15% a randamentului de lucru, comparativ cu o lama conventionala Semi U. D65-16 este dotat cu un sistem inovator de lanturi de senila, cu legaturi paralele de tip PLUS (Parallel Link Undercarriage System) cu bucse rotative combinate, in sistem dublu de etansare. Rolele de sprijin, cele de ghidare si aparatorile (de protectie) au fost reproiectate, pentru a se potrivi perfect cu noul ansamblu. Astfel, se garanteaza o durata de exploatare mai mare a trenului de rulare si costuri semnificativ mai mici de reparatie si intretinere, fata de alte sortimente disponibile pe piata. Cabina a fost reproiectata, pentru cresterea ergonomiei, sporirea sigurantei operatorului si controlul exact al functiilor utilajului. In dotarea standard este cuprins si sistemul Komtrax de monitorizare a utilajelor prin satelit. Puterea motorului este de 219 CP. In Romania, utilajele Komatsu sunt disponibile prin intermediul companei Marcom RMC '94, din localitatea Otopeni. Informatii suplimentare, la www.marcom.ro