![](/images/cache/610e6076b4f4663c94efef30e53c48a1_w150.jpg)
„Cresterea capacitatii de productie, imbogatirea portofoliului de produse si extinderea pe piata din Serbia au avut o contributie decisiva la evolutia favorabila a companiei din ultimul an, drept dovada si rezultatele din 2018. Expertiza in domeniu si echipa dedicata de profesionisti sunt motoarele reusitelor din 2018 si vor sustine planurile noastre ambitioase de dezvoltare in urmatorii ani. Avem alaturi, de asemenea, o retea solida de parteneri, deci suntem increzatori ca performanta noastra va continua, atat la nivelul vanzarilor cat si al profitabilitatii.”, a declarat Cosmin Patroiu, CEO TeraSteel.
In 2018, piata de panouri sandwich a fost puternic influentata de dinamica inregistrata in sectorul de constructii civile si industriale, compania mizand pe o crestere a acestui segment si pentru perioada urmatoare.
„Pentru Romania ne asteptam la o crestere de 3-5% a pietei panourilor, in timp ce ritmul de crestere pentru Serbia estimam ca ajunge la 10%. Prin prezenta in Serbia ne-am consolidat pozitia pe pietele din regiune, iar in 2019 ne propunem sa continuam aceasta expansiune a retelei de distributie”, a precizat Cosmin Patroiu.
Pentru 2019, TeraSteel vizeaza o crestere a business-ului de peste 15% pe fondul investitiilor din industrie, a lansarii de noi produse si a avansului investitiilor straine, care vor genera cresteri in cererea de produse din portofoliul TeraSteel.
TeraSteel este parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producator de materiale de constructii cu capital romanesc. In 2017, compania si-a extins prezenta pe pietele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrica deschisa in strainatate dupa 1990 si aflata integral in proprietatea unei companii private romanesti. In urma extinderii in Serbia, TeraSteel a devenit un jucator important pe pietele de panouri din regiune, exportand in peste 25 de tari din zona Europei Centrale si de Sud-Est.
TeraSteel Romania si TeraSteel Serbia fac parte, alaturi de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evolutia pozitiva a rezultatelor financiare ale Grupului, dupa ce vanzarile Diviziei au crescut cu 181% fata de 2017, la peste 483 milioane de lei.