RO EN
Košík je prázdný

NEPI ROCKCASTLE isi continua strategia de dezvoltare in Europa Centrala si de Est

NEPI Rockcastle, liderul investitiilor imobiliare din Europa Centrala si de Est, anunta achizitia a doua noi centre comerciale: Arena Plaza, al doilea cel mai mare centru comercial din capitala Ungariei, si Paradise Center, cel mai mare mall din Sofia. Valoarea totala a celor doua tranzactii se ridica la aproximativ 528 milioane de euro, finalizarea achizitiei Paradise Center fiind momentan conditionata de acordul Consiliului Concurentei.
O noua tara pe harta investitiilor NEPI Rockcastle
Cu o suprafata inchiriabila de 66.000 metri patrati, Arena Plaza este pozitionat central, in zona de est a orasului, aproape de principala gara internationala, si reprezinta primul pas pe care il face NEPI Rockcastle in strategia sa de dezvoltare in Ungaria. Mall-ul este situat in Budapesta, centrul economic al tarii, cel mai bogat oras din Ungaria, cu o populatie de peste 1,7 milioane de locuitori si o economie in ascensiune. Valoarea tranzactiei este de 275 milioane de euro. Inaugurat in 2007, Arena Plaza are un potential comercial sporit, pe care NEPI Rockcastle isi propune sa il maximizeze prin initiativele de reconfigurare a centrului si imbunatatire a ofertei de branduri si spatii de recreere. In prezent, Arena Plaza ofera vizitatorilor sai un mix variat de magazine, dar si spatii moderne de divertisment si petrecere a timpului liber. Centrul comercial este inchiriat in totalitate, avand unele dintre cele mai populare branduri precum Bershka, H&M, IMAX Cinema City, KFC, Massimo Dutti, McDonald’s, Peek & Cloppenburg, Media Markt, New Yorker, Tesco sau Zara. Dispunerea moderna pe doua etaje, parcarea ce le ofera vizitatorilor acces rapid in magazine si mixul atractiv de chiriasi au dus la o crestere a cifrei de afaceri de peste 7% pe an, in ultimii doi ani. Mai mult, traficul anual al centrului comercial a atins pragul de 10 milioane de vizitatori, noul proprietar propunandu-si sa depaseasca aceasta cifra prin initiativele de reconfigurare a centrului.
Expansiune puternica pe piata din Bulgaria
Paradise Center este cel mai mare centru comercial din Sofia, cu o suprafata inchiriabila de 82.000 metri patrati. Dupa achizitia Serdika Center din vara acestui an, aceasta tranzactie, in valoare de 252,9 milioane de euro, subliniaza strategia de extindere a companiei in Bulgaria si consolideaza prezenta dominanta a grupului in tara. Inaugurat in 2013, Paradise Center este situat in zona de sud a orasului, aflata intr-un proces puternic de dezvoltare, si beneficiaza de o pozitie favorabila, fiind la intersectia a doua mari artere de trafic, cu acces direct la cea mai noua linie de metrou. Paradise Center are un trafic anual de 10 milioane de vizitatori, oferindu-le acestora un mix de branduri locale si internationale, dar si spatii moderne de divertisment si petrecere a timpului liber.
Centrul comercial este inchiriat catre unele dintre cele mai populare branduri precum Bershka, Cinema City, Forever 21, H&M, LC Waikiki, Massimo Dutti, New Yorker, Pull & Bear, Reserved, Sephora, Sport Vision, Sofia Event Center (spatiu de evenimente), Stradivarius, Technopolis si Zara. Paradise Center cuprinde, de asemenea, o zona de restaurante si divertisment, cu restaurante de tip fast si slow food, un centru de fitness cu o piscina de 25 m, precum si un spatiu de joaca pentru copii. Centrul comercial va trece printr-un proces de reconfigurare, care va aduce imbunatatiri zonei de subsol si terasei precum si mixului de chiriasi, si va consolida pozitia dominanta a Paradise Center pe piata din Bulgaria.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter