Lindab este una dintre companiile suedeze de frunte in domeniul solutiilor de ventilare si climatizare. In luna februarie, compania deschide un nou centru de cercetare si dezvoltare in Helsingborg, Suedia - Centrul de Inovatie Lindab (in engleza: Lindab Innovation HUB)
Centrul de Inovatie Lindab va functiona ca o organizatie de sine statatoare, condusa de Nicklas Friberg, managerul Centrului de Inovatie Lindab. Echipa are ca responsabilitati dezvoltarea de noi tehnologii si modele de afaceri. Noile cunostinte vor fi disemninate nu numai in interiorul organizatiei Lindab, ci si in intreaga industrie.
Deschiderea centrului de inovatie Lindab semnaleaza faptul ca Lindab ia in serios provocarile viitoare ale climatului interior investind intr-o locatie unde inovatia este cuvantul prioritar. Sanatatea, performanta si productivitatea oamenilor sunt direct influentate de calitatea aerului interior respirat - acest lucru este dovedit de cercetarile din ultima vreme. Lindab vrea sa traga un semnal de alarma pe acest subiect, in intreaga industrie, dar si in randul clientilor.
Au fost selectati profesionisti, cu abilitati specifice in inovatie, dezvoltare de concepte si climat interior. Punand in aplicare noi concepte si informatii de la clienti, ei vor provoca actualele atitudini si vor suprinde cu noi perspective. Obiectivul este de intelegere si constientizare a importantei aerului respirat pentru sanatatea oamenilor din partea arhitectilor, proprietarilor si dezvoltatorilor de proprietati.
In acelasi timp, centrul de inovatie va oferi posibilitatea companiilor din industrie care sunt la inceput de drum sa dezvolte produse si servicii pentru un climat interior optim potrivit tuturor tipurilor de cladiri.
“Am identificat un potential urias in utilizarea tehnologiei moderne pentru vizualizarea si monitorizarea climatului interior si, in consecinta, ne-am propus sa fie mai relevanta si vizibila pentru a fi in interesul tuturor. Investind in acest centru de inovatie, transmitem un semnal puternic ca ne pregatim pentru viitor”, zile Ola Ringdahl, CEO Lindab Group.
Ca parte integranta a angajamentului de a impartasi cunostintele folosind mediul digital, Lindab se pregateste sa digitalizeze programul de training, expozitiile si comunicarea. Una dintre primele consecinte este decizia Lindab de a intrerupe participarea fizica la targuri si expozitii, prima schimbare majora fiind lipsa de la ISH in Frankfurt in 2019 sau la orice alta expozitie europeana dedicata HVAC in anii urmatori.
Lindab isi concentreaza eforturile si resursele in dezvoltarea expozitiilor virtuale si a conferintelor online - modalitati mai inovative si eficiente energetic de a interactiona cu partenerii si clientii.
“Planul nostru pentru 2019 urmeaza trendul din alte industrii. Observam ca multe dintre ele fac un pas inaintea strategiei targurilor traditionale. Intotdeauna tintim rentabilitate maxima pentru investitiile in activitati de marketing, iar digitalizarea ne ofera posibilitati de a expune ofertele noastre si de a organiza intalnirile cu clientii intr-un mod mult mai eficient decat in cadrul unei expozitii traditionale,” spune Johan Rasmussen, Manager Marketing&Comunicare, Lindab.
Prin aceasta initiativa inovativa, cu focus pe comunicarea digitala, Lindab are convingerea ca va atinge mai multe segmente de clienti, din industrii diferite. Lindab va contribui astfel la dezvoltarea cunostintelor si perspectivelor nu numai pentru jucatorii din industria constructiilor, ci ofera aceasta posibilitate unui public larg, care petrece foarte mult timp la interior.
“Prin utilizarea tehnologiei si solutiilor moderne, dorim sa ajutam oamenii sa inteleaga mai bine importanta calitatii aerului pe care il respira la interior si, in consecinta sa ducem la un nivel superior calitatea vietii acestora,” concluzioneaza Ola Ringdahl.