RO EN
Košík je prázdný

HITACHI anunta ca-si va schimba denumirea in HiKOKI

Koki Holdings Co., Ltd., unul dintre cei mai mari producatori de scule electrice si echipamente biotehnologice, a prezentat a elemente cheie ale noului sau brand „HiKOKI” (pronuntat haicochi). Brandul HiKOKI pune un accent prioritar pe nevoile clientilor profesionali din domeniul sculelor electrice si pneumatice. „Mai mult decat orice altceva, utilizatorii finali din zilele noastre isi doresc sa aiba posibilitatea de a-si desfasura activitatea in felul in care vor si oriunde vor”, a declarat Yasushi Fukui, Director Executiv al Koki Holdings Europe GmbH si Director pentru Operatiunile Internationale al Koki Holdings Co., Ltd. „Pentru a oferi unelte puternice, durabile, exacte si mobile, am decis sa ascultam mai mult ca niciodata perspectiva clientilor si sa abordam provocari-le in mod direct. Am codificat acest lucru in angajamentul brandului nostru fata de clienti”.
Cunoasterea nevoilor pietei
Fukui: „Am inceput cu fabricarea de bormasini electrice si, in cei 70 de ani de la fondarea noastra in 1948, am facut eforturi sa ne extindem gama de produse”. In plus, intrucat HiKOKI livreaza produse atat in Japonia, cat si la nivel international, organizatia a asigurat produse puternice, durabile, precise si de inalta calitate, care satisfac nevoile clientilor nostri, in acelasi timp avand o intelegere profunda a importantei identificarii nevoilor pietei din perspectiva monozukuri („maiestria in executie”).
Folosite eficient oriunde
Pentru a identifica nevoile pietei, Koki Holdings a desfasurat o varietate de schimburi de opinie si studii. Rezultatele: Clientii din zilele noastre pretuiesc „experientele”. „In special, am constatat ca experientele superioare pentru utilizatorii profesionisti rezulta din posibilitatea de „a face treaba oriunde” utilizand scule care sunt puternice, durabile si precise”, a declarat Fukui. Koki Holdings a dezvoltat MULTI VOLT, o puternica platforma pentru acumulatori de 36 de volti care poate satisface aceasta cerinta. HiKOKI va continua sa ofere combinatii ale platformei de acumulatori cu scule proiectate in mod exact, pentru a accelera livrarile pe piata globala.
Abordare pentru infaptuirea angajamentului brandului
La 1 aprilie 2018, organizatia a numit oficiali care indeplinesc rolul de directori pentru fiecare dintre liniile de business principale. Scopul acestui demers este promovarea continuarii dezvoltarii guvernantei, colaborarii si accelerarii activitatii in interiorul companiei, precum si promovarea unei conduceri care ia decizii mai bune mai rapid.
Director General (Chief Executive Officer, CEO): Osami Maehara
Director pentru Strategie (Chief Strategy Officer, CSO): Hirobumi Yumoto
Director pentru Operatiunile Internationale (Chief International Business Officer, CIBO): Yasushi Fukui
Director Tehnic (Chief Technical Officer, CTO): Mutsuo Harada
Director Financiar (Chief Financial Officer, CFO): Daigo Morii
Director Administrativ (Chief Administrative Officer, CAO): Yoichiro Tanaka
Dezvoltarea produselor, comunicarii de marketing si a informatiilor
Koki Holdings va implementa urmatoarele tipuri de masuri in viitor pentru a continua sa le asigure utilizatorilor o experienta superioara. In primul rand, compania va promova studiile si analizele la nivel global pentru a identifica cererea pietei in timp util.
In al doilea rand, compania va dezvolta un proces care va permite identificarea nevoilor prezente si viitoare in materie de dezvoltare a resurselor. Koki Holdings va crea un mecanism in care nevoile dau nastere produselor, prin cultivarea segmentelor de clienti, crearea de portofolii de produse in fiecare regiune/categorie si conceperea de promotii legate de lantul valoric.
Procesele existente in cercetarea, dezvoltarea, proiectarea si gestionarea produselor de top si in comunicarea de marketing au fost evaluate, revizuite si optimizate. Asadar, compania opteaza pentru o „monozukuri” de inalta calitate, intr-un mod unificat, ceea ce conduce la imbunatatirea ulterioara a proceselor si la reorientarea spre experientele utilizatorilor.
Inceputul erei ”fara fir”
Inovatiile in segmentul uneltelor fara fir conduc industria sculelor electrice. Unul dintre produsele de varf ale HiKOKI este inovatia fara fir MULTI VOLT. Acumulatorul MULTI VOLT 36 V (BSL36A18) este compact, avand aproape aceeasi dimensiune si greutate precum acumulatorul litiuion de 18 V al Koki Holdings (BSL 1860), dar utilizand o celula de capacitate mare care atinge o putere de iesire din clasa 1 kW. In plus, este compatibil cu sculele noastre fara fir de 18 V. Este echipat cu un util indicator de nivel al bateriei si poate fi incarcat prin intermediul incarcatoarelor noastre care sunt compatibile cu acumulatorii glisanti de 18 V - 36 V.
Despre Koki Holdings Co., Ltd.
Koki Holdings Co., Ltd. este unul dintre cei mai mari producatori de scule electrice si echipamente biotehnologice. Gama de scule electrice cuprinde aproximativ 1.300 de modele, precum surubelnite si bormasini, pistoale de batut cuie si alte scule pneumatice, trimere de iarba, trimere pentru gardul viu si alte echipamente electrice pentru uz in exterior si curatitoare, aparate de spalat cu presiune si alte electrocasnice. Printre echipamentele biotehnologice se numara produse precum ultracentrifuga.
Tehnologiile avansate de clasa mondiala ale Koki Holdings au dat nastere unor produse fiabile si inovatoare de-a lungul celor 70 de ani de istorie. Suntem prezenti la nivel mondial, avand unitati de vanzare nu numai in Japonia, ci si in alte 95 de tari din toata lumea, inclusiv in Europa, Statele Unite, Asia, Oceania, Orientul Mijlociu si Apropiat si Africa.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter