RO EN
Košík je prázdný

CNAIR: Pregatire documentatie pentru constructia Variantei de Ocolire Mihailesti

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. in calitate de Autoritate Contractanta/Beneficiar, pe de o parte si S.C. Alphaconsult & Engineering S.R.L., in calitate de Prestator, au incheiat in data de 28.12.2017, Contractul de Servicii ”Completarea Studiului de Fezabilitate pentru ”Constructia Variantei de Ocolire Mihailesti” si Elaborarea Documentatiei Suport pentru Cererea de Finantare”, nr. 101237.
Obiectul Contractului de Servicii il reprezinta completarea Studiului de Fezabilitate existent in conformitate cu H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii, cu modificari si completari ulterioare, precum si legislatia in vigoare ce reglementeaza pregatirea documentatiei necesare in vederea transmiterii aplicatiei de co-finantare din Fonduri Structurale, de a acorda asistenta Beneficiarului in vederea pregatirii aplicatiei de finantare pana la obtinerea aprobarii finantarii nerambursabile din partea AM-POIM/DGOIT/JASPERS/CE, de a furniza toate documentele necesare cu privire la solicitarile de clarificare asupra documentatiei elaborate de Prestator, pe baza careia se va elabora cererea de finantare pentru proiectul ”Constructia Variantei de Ocolire Mihailesti”.
De asemenea, Prestatorul se va asigura ca implementarea acestui contract va furniza un proiect cu suficienta ”pregatire matura” din punct de vedere financiar, social, economic si tehnic, bine fundamentat, cu privire la necesitatea si oportunitatea investitiei si selectarii in vederea obtinerii co-finantarii nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regionala. Prestatorul va indeplini serviciile stabilite in prezentul Contract, in conditiile si termenele prevazute, in conformitate cu cerintele mentionate in Caietul de Sarcini. Valoare Contractului de Servicii este de 30.000,00 lei, fara TVA, la care se adauga TVA conform prevederilor legale.
Durata Contractului de Servicii este de 4 luni de la Data de Incepere a Contractului, adica de la data semnarii sale de catre ultima parte. Proiect co-finantat de Uniunea Europeana din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter