RO EN
Košík je prázdný

Venituri in crestere pentru DD Promoterm

DD Promoterm a expus la Romtherm echipamente noi de incalzire marca De Dietrich, gama MCR in care sunt incluse cele mai compacte centrale termice murale in condensatie, modelul de 115 kW al gamei de centrale murale in condensatie MC Innovens (o premiera pentru piata din Romania) si boilerele pentru sisteme solare de producere a apei calde menajere si aport la incalzire. Totodata, societatea a organizat demonstratii de prezentare ale solutiilor Swegon. Acesta este un concept de pachete tehnice ce asigura ventilatia, incalzirea si racirea intr-un singur sistem, distingandu-se Swegon Factory (cladiri industriale), Swegon Office (cladiri de birouri), Swegon Shopping (centre comerciale), Swegon Hotel si Swegon Public (scoli si cladiri publice). "Am luat parte la peste zece editii ale expozitiei. Daca, la inceput, prezenta la un astfel de eveniment influenta in mod direct vanzarile in acest domeniu, in ultimii ani participarea in cadrul unei asemenea manifestari este justificata doar din punct de vedere al imaginii", a declarat Cristina Ioan, director de marketing al firmei.

Noua filiala in Moldova

In cei 13 ani de activitate, grupul Promoterm (cu sediul central in satul Rosu, comuna Chiajna - Ilfov) a deschis 10 filiale. In 2007, a fost inaugurata cea de 11-a filiala Promoterm, in Moldova, care va deservi comenzile din partea de est a tarii. Societatea a inregistrat, anul trecut, o crestere de 30% a cifrei de afaceri, fata de 2006, depasind valoarea estimata de 22 milioane de euro. Grupul detine o cota de piata de 17% pe segmentul de echipamente de incalzire. Informatii suplimentare, la www.promoterm.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter