RO EN
Košík je prázdný

Vanzari cu 20% mai mari pentru Top Mosaic

Top Mosaic, din Bucuresti, a consemnat vanzari in crestere cu peste 20% in primul semestru al anului curent, raportat la perioada similara a lui 2007. Planurile conducerii firmei prevad o majorare a volumului comercializat anual cu minimum 60% pentru 2008, fata de anul trecut. "O majorare semnificativa a vanzarilor s-a produs, insa, in trimestrul al treilea al a.c. Comenzile de mozaic onorate in aceste aproape trei luni sunt deja cu circa 85% superioare comparativ cu perioada iulie-septembrie 2007", a afirmat Irina Muraru, specialist relatii-clienti din cadrul societatii. Reprezentantul firmei a precizat ca intervalul iunie-septembrie este, de regula, cel mai activ din punct de vedere al pietei de vanzari a mozaicului, aceasta afacere fiind in stransa corelatie cu activitatea de constructii si renovari.

Mozaicul din sticla, deosebit de solicitat

Majorarea cifrei de afaceri a companiei fost obtinuta datorita mai multor factori, cum ar fi asimilarea mozaicului in trendurile locale de design sau consolidarea brandului propriu Top Mosaic - destinat profesionistilor acestui domeniu. Produsul care a inregistrat cele mai multe livrari este mozaicul - sticla sablata, in culori simple (rosu, alb, bej, albastru, negru, verde, galben etc.) sau cu mixuri din doua-trei culori (verde-alb, roz-alb-rosu), produs prezent pe piata de 5 ani. Solicitari semnificative sunt inregistrate si pentru mozaicul - sticla lucioasa cu irizatii (maro, verde si auriu), mozaicul - ceramica gen "pebbles" neregulate (turcoaz, negru, alb si rosu) si mozaicul - piatra naturala cu design deosebit, utilizat in interior pentru pereti si pardoseli, dar si la exterior pentru terase, alei si fatade. Informatii suplimentare, la www.topmosaic.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter