RO EN
Košík je prázdný

REVEAL: Peste 60% dintre romani sunt interesati sa reduca consumul de apa

Schimbarile climatice din ce in ce mai evidente in societatea moderna aduc in prim plan nevoia unui consum sustenabil pe fondul amenintarii epuizarii rapide a resurselor naturale ale planetei. In acest context, Reveal Marketing Research impreuna cu FERRO au desfasurat un studiu care vizeaza perceptiile romanilor vis-a-vis de modul in care se raporteaza la consumul de apa din gospodariile lor.
6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si la inchiderea robinetului intre etapele spalarii (57%).
52% dintre respondenti au declarat ca au luat masuri in ultimele 3 luni pentru a se asigura ca nu exista scurgeri de apa, aspect ce ar dauna valorii facturilor, dar mai ales ar determina deteriorarea podelei sau a bunurilor din locuinta.
52% dintre romani considera ca ar trebui sa diminueze consumul de apa pentru spalatul vaselor, iar 46% pentru spalatul rufelor. La polul opus, doar 3 din 10 romani mentioneaza ca ar trebui sa consume mai putina apa pentru activitatile ce tin de igiena personala.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter