RO EN
Košík je prázdný

FEREASTRA: Restructurarea bransei de tamplarie continua si in 2010

Este disponibila editia DECEMBRIE a publicatiilor FEREASTRA si AGENDA CONSTRUCTIILOR! Revista FEREASTRA prezinta informatii de afaceri pentru sectorul de tamplarie si fatade cortina, cu accent pe noutati si tendinte in domeniu. Sunt incluse articole despre impactul crizei economice asupra bransei de ferestre si solutiile recomandate de profesionisti (care pot fi implementate de firmele din domeniu), subiecte referitoare la situatia pietei nationale de ferestre in anul 2009, o analiza a activitatii celor mai importante companii din bransa - furnizori de sisteme din aluminiu/PVC si feronerie, producatori de ferestre si vitraje etc. (ce include si perspectivele pentru anul 2010) si altele. De asemenea, in cadrul rubricii "Opinii", se relateaza principalele aspecte legate de finalizarea protocolului dintre IFT Rosenheim – Germania si SRAC CERT – Romania, organismul notificat din tara noastra fiind mandatat sa deruleze procedurile de atestare a conformitatii si control al productiei in fabrica, in vederea acordarii dreptului de aplicare a marcajului CE. Tematica editiei noiembrie a publicatiei vizeaza expunerea, in detaliu, a principalelor detalii care vizeaza perspectivele strategiilor de afaceri stabilite de conducerea firmelor pentru anul viitor, precum si prognoze cu privire la vanzarile din 2009, respectiv 2010, in contextul economic actual. Rubrica de consultanta, structurata in 16 pagini, abordeaza problematica organizarii activitatii producatorilor de ferestre, evaluarea impactului noului regulament de comercializare a materialelor de constructii, exigentele stabilite prin documentele interpretative ale cerintelor esentiale cuprinse in CPD etc. Tot in cadrul acestei sectiuni a revistei se detaliaza modul in care poate fi gestionata activitatea de vanzari, cititorii avand la dispozitie si date cu privire la certificarea produselor pe pietele internationale. Evenimentele importante pe plan international sunt expuse in cadrul rubricii "Agenda Externa", unde se analizeaza situatia specifica pietei de ferestre din China, care poate sa exercite o competitie redutabila asupra producatorilor europeni. De asemenea, sunt conturate principalele directii ale bransei de tamplarie din tarile membre UE, ce vor fi stabilite cu prilejul expozitiei Fensterbau/Frontale (organizata in perioada 24-27 martie 2010). O analiza a situatiei unor grupuri multinationale ce isi desfasoara activitatea in tara noastra este utila pentru a observa care ar putea fi tendinta pietei de tamplarie la finalul anului in curs si in prima parte a anului viitor. Din sumar:

* ACTUALITATE - Provocarile crizei constituie o baza pentru profesionalizarea companiilor * Modernizarea si retehnologizarea, elemente permanente ale activitatii * Puncte favorabile pentru executantii de ferestre * Exportul, o solutie pe termen scurt, mediu si lung * Profesionistii vor traversa cu succes perioada actuala * Restructurarea bransei de ferestre continua si in 2010 * Lipsa de performanta, o caracteristica a managerilor din Romania? * Gestiunea portofoliului de clienti, o necesitate obiectiva;
* ANALIZA - Firmele performante vor rezista in timpul recesiunii * Managerii curajosi, castigatorii confruntarii cu situatia de criza;
* COMPANII - Societatile specializate aplica masuri de redresare * Gealan Romania se implica intr-un proiect de regenerare urbana * Geze GmbH va deschide o subsidiara in Romania * Compania Hafele a inaugurat reprezentanta din tara noastra * A fost desemnata noua conducere a FPSC * Subiecte de actualitate aflate pe agenda de lucru a membrilor CD al PPTT * Situatia actualizata a aplicarii programelor de finantare UE;
* OPINII - Marcaj CE de la IFT Rosenheim, prin SRAC CERT;
* CONSULTANTA - Solutii pentru organizarea activitatii producatorilor de tamplarie * Adaptarea la orice situatie – o cerinta primordiala * Succesul, factor-cheie de motivare a fortei de munca * Timpul pierdut poate fi redus prin organizare * Cheltuieli inerente si lipsa organizarii * Evaluarea impactului noului regulament de comercializare a materialelor de constructii * Solutii propuse de Comisia Europeana * Impactul schimbarilor determinate de adoptarea CPR * Costurile aferente aplicarii regulamentului in Marea Britanie * Efectul noii legislatii asupra fabricantilor * Situatia altor tipuri de operatori economici * Aspectul ecologic si utilizarea sustenabila a produselor * Competitia – intre liberalizarea comertului si diminuarea sanselor de promovare * Consecinte disproportionate pentru firmele mici * Negociere pentru simplificare sau acceptare ca atare? * Documente interpretative ale cerintelor esentiale impuse prin CPD * Reglementari comunitare si nationale * Flexibilitate a formei ID * Anduranta lucrarilor de constructii – descrisa in cadrul ID 1 * Verificarea indeplinirii exigentelor * Actiuni ce trebuie implementate * Verificari ale respectarii prevederilor * Igiena, sanatate si mediu – ID 3 * Eliminarea deseurilor lichide * Deversarea reziduurilor solide * Protectia fonica – o necesitate pentru cladirile moderne * Determinarea pragurilor minime ale indicilor de poluare acustica * Eficienta energetica a lucrarilor de constructii * Factori ce determina consumul de energie * Verificarea nivelului termic optim * Organizarea activitatii de vanzari, o provocare pentru managementul modern * Teorii de crestere a rentabilitatii * Integrarea vanzarilor in mixul promotional * Piete si caracteristici ale clientilor * Managementul conturilor cheie * Dimensionarea personalului comercial * Certificarea pe pietele internationale * Armonizare neuniforma a legislatiei * Situatia actuala in Polonia, Marea Britanie si Federatia Rusa;
* AGENDA EXTERNA - Exportatorii din China reprezinta competitori redutabili pentru producatorii europeni * Piata asiatica, in atentia specialistilor * Sortimentele din PVC castiga teren fata de cele din aluminiu si lemn * Cresteri spectaculoase pe segmentul nerezidential * Constructiile noi, intr-o pozitie dominanta * Datele oficiale confirma informatiile cu privire la dezvoltarea sustenabila * Aluminiul, la o cota de 60% * Concurenta dura sau colaborare? * Noile tendinte ale pietei vor fi conturate la Fensterbau/Frontale 2010 * AGC estimeaza venituri de 8,56 miliarde euro pentru anul fiscal in curs * Vanzari de 139 milioane de euro pentru Deceuninck Group in trimestrul al treilea.

Recesiunea loveste din plin in sectorul de tamplarie, iar situatia negativa poate fi contracarata si prin accesarea informatiilor pertinente, cuprinse in paginile revistei. In acest sens, sunt detaliate numeroase aspecte cu privire la identificarea posibilelor solutii ce pot fi aplicate in vederea eficientizarii activitatii firmelor din bransa. Pentru a avea acces la informatiile prezentate in editia curenta, va invitam sa va abonati (click aici)!

 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter