Dunlop Adhesives, companie specializata in furnizarea de adezivi pentru faianta si gresie, a inregistrat, in 2007, o majorare cu 187% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2006. In acest an, firma a desfasurat un proces de rebranding, in urma caruia toata gama de produse a fost integrata intr-un cod de culori: galben, orange, verde si rosu, corespunzator celor patru procese de: pregatire, aderenta, chituire si finisare. Astfel, produsele pot fi identificate cu usurinta pe rafturile magazinelor, prin culorile specifice. "Noile ambalaje sunt menite sa elimine orice urma de indoiala privind alegerea diferitelor produse pentru orice tip de proiect. Suntem convinsi ca rebrandingul Dunlop Adhesives va optimiza potentialul marcii pe piata locala", a declarat Florin Acatrinei, director general al companiei. Pentru 2008, societatea estimeaza o majorare cu 167% a cifrei de afaceri, mizand pe cererea sporita pentru produsele din gama de sortimente gata mixate (a carei crestere a fost de 122% in 2007). Mai multe informatii puteti afla din editia Iunie a revistei Agenda Constructiilor.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.



