RO EN
Košík je prázdný

Crestere moderata estimata de Geplast Romania pentru 2009

Anul 2009 reprezinta, pentru compania internationala Geplast, o perioada de consolidare pe piata materialelor pentru constructii si industria publicitara, in ciuda instabilitatii acestor piete. "Pentru anul in curs estimam o crestere moderata de 5% - 7%, avand in vedere stagnarea sectorului imobiliar si reticenta de pe piata de productie publicitara. In acelasi timp, insa, vizam consolidarea pozitiei noastre in regiune si extinderea gamei actuale de produse", a declarat Gabi Bordeanu, director de vanzari pentu Romania si Bulgaria al Geplast. Aceasta crestere moderata preconizata pentru 2009 vine dupa o majorare de 25% a cifrei de afaceri a Geplast Romania, in 2008, venituri rezultate in urma derularii unei politici sustinute de investitii. Pe plan national, societatea va lansa doua game de produse ce vor completa cele trei divizii deja existente (sisteme arhitecturale si de constructii, metale si materiale pentru productia publicitara). La nivel regional, firma estimeaza o dublare a cifrei de afaceri din 2009 pentru subsidiara de la Sofia (Bulgaria), precum si deschiderea unei filiale in Belgrad (Serbia) - planificata pentru trimestrul al treilea al acestui an. In Romania, compania a investit 2 milioane de euro pentru inaugurarea unui centru logistic la Bucuresti. Firma beneficiaza de o retea interna de distributie de 12 depozite, situate atat in Capitala, cat si in alte orase mari, precum: Constanta, Cluj, Timisoara, Iasi, Craiova, Galati, Baia Mare, Sibiu, Bacau si Oradea. Informatii suplimentare, la www.geplast.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter