RO EN
Košík je prázdný

Cifra de afaceri de 15 milioane de euro pentru Bravo Group

Bravo Group, din Bucuresti, estimeaza - pentru 2009 - realizarea unei cifre de afaceri de 15 milioane de euro, in crestere fata de nivelul de 12,5 milioane de euro inregistrat anul trecut. In primul trimestru din 2009, societatea a consemnat o majorare de 72% a veniturilor pentru departamentul de vanzari Proiecte, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Din punct de vedere al segmentului cererii pentru materiale, cea mai mare crestere a fost inregistrata pentru gresia portelanata, cu 36% mai mult in primele trei luni din 2009 decat in perioada similara a anului trecut. Raportat la totalul vanzarilor, circa 68% a reprezentat comercializarea de obiecte sanitare, cazi de baie, cabine de dus, baterii si sisteme de instalare. Placarile ceramice au avut o pondere de 15% din totalul vanzarilor, iar mobilierul de baie si accesoriile - 15%. Per total, compania a realizat o sporire de aproximativ 5% in primul trimestru al anului curent fata de aceeasi perioada din 2008. Aceste rezultate s-au datorat pozitionarii firmei pe segmentul de produse medium-high end si a investitiei in sistemul logistic (cresterea parcului auto si a spatiului pentru depozitare prin relocarea depozitului central). Pentru intervalul urmator, societatea are in vedere extinderea teritoriala prin majorarea numarului de showroom-uri proprii, Laguna. Firma importa si distribuie la nivel national produse destinate, in principal, amenajarii baii, reprezentand marci din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA. Informatii suplimentare, la www.bravo.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter