RO EN
السلة فارغة

STIHL: Crestere de 17% a afacerilor la noua luni si noi planuri de dezvoltare

Stihl Romania, importatorul uneltelor germane Stihl si Viking, a inregistrat o crestere de 17%, a cifrei de afaceri din primele noua luni ale anunlui in curs si anunta un amplu program de dezvoltare a retelei de parteneri.
"Suntem intr-un proces masiv de extindere a retelei de distributie, la un nivel la care nu am mai fost pana acum. Fara exagerare, putem spune ca avem loc pentru 100 de dealeri noi in retea. Potentialul de crestere pe acest tip de business, in format antreprenorial, este foarte mare, iar piata este pregatita pentru aceasta dezvoltare. Chiar in acest moment ne aflam intr-un proces de recrutare de noi parteneri Stihl si ne concentram pe persoane care vor sa isi dezvolte un business propriu in zona tehnica, acesta presupunand atat comercializarea produselor noastre, cat si dezvoltarea spatiului de service, pe modelul dealerilor din industria auto. Cu o investitie minima de 10.000 de euro, poate fi demarata activitatea intr-un domeniu care aduce rezultatele scontate, intr-un timp scurt", a declarat Ioan Mezei, directorul general al Stihl Romania.
In ultima perioada, distribuitorii Stihl au deschis trei spatii noi de tip flagship store la Bistrita, Iasi si Oradea. Magazinele de la Bistrita si Iasi au fost deschise la sfarsitul lunii iulie, respectiv august. "In aceasta luna am deschis un magazin nou si in Oradea, iar pana la sfarsitul anului mai avem in vedere sa deschidem inca 3-4 centre de acest tip la nivel national, la Stefanesti (judetul Arges), la Rasnov (Brasov) si in Pitesti. Sustinerea investitionala a companiei pentru un astfel de spatiu este de minimum 50.000 de euro, la care se adauga efortul investitional al dealerului respectiv", a precizat Ioan Mezei. Spatiul de la Bistrita are o suprafata de 120 mp, la care se adauga o facilitate de service de 90 mp, precum si zone de depozitare si scolarizare pentru personalul din sapte puncte de lucru, detinute la Bistrita si Cluj-Napoca. Magazinul din Iasi are140 mp si apartine unui antreprenor care colaboreaza cu Stihl din 1995, iar la Oradea spatiul se intinde pe o suprafata de 150 mp.
Magazinele reprezentative Stihl - flagship stores - au la baza un concept comercial unic pe piata motouneltelor, pe care compania l-a introdus in Romania in urma cu aproape trei ani. Pana in prezent, la nivelul pietei au fost configurate 49 de astfel de spatii, dintr-un total de peste 300 de magazine, care apartin dealerilor companiei. Conceptul are in vedere desfasurarea magazinului pe o suprafata de minimum 70 mp, configurate la nivel estetic dupa cele mai noi standarde comerciale, impreuna cu amenajarea spatiilor de service, toate cuprinse intr-un concept asemanator cu standardele din industria auto.
***
Grupul german Andreas Stihl a incheiat anul 2016 cu afaceri totale de 3,46 miliarde euro, in crestere cu 6,6% fata de nivelul din 2015, avand aproape 15.000 de angajati si peste 45.000 de distribuitori, in 160 de tari. Compania intentioneaza sa investeasca un miliard de euro in dezvoltare pana in 2018. In Romania, Stihl a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 32 milioane de euro, dupa o crestere de 20% fata de nivelul anului anterior, societatea fiind intr-un proces complex de dezvoltare si extindere pe piata locala.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter