RO EN
السلة فارغة

ROBERT BOSCH: Crestere de 10% a vanzarilor de scule electrice in 2012

Grupul Bosch estimeaza in Romania o crestere de 10% a veniturilor diviziei de scule electrice in 2012, realizarea acestui deziderat depinzand insa in mare parte de evolutia pietei care, in prima jumatate a anului in curs, s-a situat sub asteptari. Potrivit managerului diviziei de scule electrice din cadrul companiei, principalele obiective pentru perioada imediat urmatoare sunt reprezentate de lansarea pe piata cat mai rapid a noilor produse (prin intermediul partenerilor comerciali) si sprijinirea colaboratorilor in ceea ce priveste vanzarea sculelor electrice marcile Bosch, Dremel si Skil catre utilizatorii finali. In acest sens, compania organizeaza atat programe de pregatire si demonstratii, cat si campanii de promovare in mass-media a diferitelor produse sau activitati. Anul trecut, Grupul Bosch a inregistrat in Romania o cifra de afaceri de 188 milioane de euro, in crestere cu 17% fata de nivelul din 2010, pentru 2012 fiind estimata o reducere de aproximativ 6%, pana la 176 milioane de euro.

Mircea Georgescu, director al diviziei de scule electrice din cadrul Robert Bosch Romania: "O evaluare corecta a pietei de scule electrice din Romania este foarte dificil de realizat, deoarece la formarea acesteia contribuie, alaturi de producatorii si importatorii traditionali, marcile proprii ale retelor de bricolaj. Astfel, in lipsa unui proces constant de monitorizare a pietei, nu putem estima valoarea segmentului de scule electrice profesionale sau din sectorul de DIY comercializate anual la nivel national. Tinand cont de faptul ca sculele electrice importate de Robert Bosch au o cota semnificativa atat in segmentul profesional (prin marcile Bosch si Skil Masters), cat si in domeniul DIY (prin Bosch si Skil) si, de asemenea, avand in vedere o crestere de 10% a vanzarilor realizate de compania noastra anul trecut, estimam ca piata interna de scule electrice s-a situat pe un trend ascendent in 2011, fata de cele 12 luni anterioare. Din punct de vedere valoric, echipamentele profesionale marca Bosch reprezinta cea mai importanta categorie de produse comercializate prin departamentul specializat al companiei, evolutia optima a vanzarilor din 2011 datorandu-se, in special, segmentului de unelte electrice cu acumulator (peste 30% fata de nivelul din 2010), la aceasta contribuind, in mare masura, cele cu tehnologie Li-Ion. In ceea ce priveste dinamica livrarilor in comparatie cu anul precedent, gama Skil a avut cea mai buna evolutie (+30%) mai ales datorita lansarii sculelor de gradinarit. Acest lucru confirma o dinamica optima a segmentului DIY, in ansamblu. In ultimii ani, produsele nou-lansate au ajuns sa reprezinte peste 40% din totalul vanzarilor de scule electrice Bosch si Skil in Romania. Si in acest an am pregatit lansarea de produse inovatoare, cu un inalt nivel tehnologic. De exemplu, pe segmentul sculelor profesionale, am lansat, recent, doua sisteme din gama SDS-max: un ciocan rotopercutor cu o greutate de 8 kg (GBH8) si unul de 11 kg (GBH11). De asemenea, am introdus pe piata de curand primul echipament care masoara planeitatea suprafetelor orizontale (GSL2), inlocuitorul metodelor traditionale folosite de cei care doresc obtinerea de pardoseli perfect plane. In segmentul sculelor DIY, in acest an am lansat cea dintai masina de gaurit stationara marca Bosch verde (PBD 40) pentru perforarea suprafetelor metalice sau din lemn, precum si noua gama Compact (ciocane rotopercutoare, masini de gaurit, polizoare, ferastraie verticale). Astfel, am realizat structurarea produselor pe trei niveluri de performanta (Easy, Universal si Expert), pentru a facilita alegerea utilizatorului final".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter